שתף קטע נבחר

נמרוד כץ הוא הזוכה הגדול במחזור הראשון של ליגת החלומות

כץ, אוהד מכבי חיפה מתוסכל, הרכיב נבחרת שסיימה עם 912 נקודות ובזכות שחקני הפועל חיפה קיבל מסך לנקו 50 אינץ'. מחמוד קנדיל, נס זמיר, דור מלול וגידי קאניוק סיפקו לו את רוב הנקודות. ההרשמה בעיצומה – הרכיבו נבחרת למחזור השני ותוכלו לזכות גם אתם

 

המחזור הראשון בליגת החלומות של ynet - המשחק הרשמי של ליגת העל, בשיתוף Real Manager, מינהלת הליגות בכדורגל ו"סופרגול", הסתיים - ויש לנו גם זוכה ראשון במסך טלוויזיה לנקו 50 אינץ'.

 


 

הזוכה הגדול הוא נמרוד כץ (47), נשוי פלוס 2 ממושב קורנית בצפון. כץ סיים מעל כולם עם 912 נקודות ולוקח הביתה מסך חדש. כץ חובב כדורגל ישראלי המון שנים ואוהד את מכבי חיפה, ואף החזיק במינוי שנים רבות.

 

נמרוד כץ ()
הנבחרת הזוכה במחזור הראשון

 

השנה חידשת את המינוי?

"לאחר האכזבות שנחלתי עם חיפה בשנים האחרונות החלטתי שלא לחדש את המינוי, אך אני לוקח לעיתים את ילדיי למשחקים".

 

למה החלטת לקרוא לנבחרת שלך בשם "קורנית 40"?

"בחרתי את השם קורנית 40 כיוון שהישוב שלי חוגג השנה 40 להקמתו".

 

נמרוד כץ ()
נמרוד כץ וילדיו

אז מי נתנו לכץ, אוהד מתוסכל של מכבי חיפה, את רוב הנקודות ואילו שחקנים עזרו לו לסיים במקום הראשון בליגת החלומות? דווקא אלו של הפועל חיפה. מעל כולם היה כמובן הקשר האדום נס זמיר, שכיכב ב-0:5 על מכבי נתניה עם צמד ושני בישולים, ששווים 228 נקודות (!).

 

כץ אמר: "אני חושב שזמיר הוא אחד השחקנים שיפרצו ויהיו הטובים בליגה העונה, אני מאמין בו מאוד, וזו הסיבה שבחרתי בו. ראיתי את הביצועים שלו בחצי גמר גביע הטוטו נגד מכבי חיפה ומאוד התרשמתי".

 

מחמוד קנדיל, שוער סכנין, קיבל את סרט הקפטן (ניקוד כפול) וסידר לכץ 126 נקודות בסך הכל ("חשבתי שסכנין תסיים בתיקו 0:0 נגד הפועל רעננה, ולכן שמתי שני שחקני הגנה שלה, את קנדיל כשוער ואת עלי עותמן").

 

הפועל חיפה (צילום: ראובן כהן)
שני הכוכבים הגדולים של כץ. זמיר ומלול(צילום: ראובן כהן)

 

גידי קאניוק, שחזר למכבי פתח תקווה לאחר עונה אחת, להט עם 113 נקודות. כץ אמר עליו: "הוא אחד המוכשרים בליגה לדעתי, פשוט לא נתנו לו מספיק הזדמנויות, אבל אני מאמין בו, לכן לגביו כלל לא התלבטתי והצבתי אותו בקישור. אותו דבר גם בנוגע לחלוץ של עירוני קריית שמונה, נייג'ל האסלביינק. הוא מאוד מהיר ויעיל כחלוץ והוא יכבוש עוד הרבה שערים".

 

בשבת יחל המחזור השני בליגה וזה הזמן שלכם לבנות נבחרת ולנסות לזכות בפרסים מדהימים. הפרס הראשון, שיוענק למאמן שנבחרתו תצבור את מספר הנקודות הגבוה ביותר לאורך העונה כולה, הוא מכונית מדגם סיטרואן C1. בנוסף, המדורג במקום הראשון בכל אחד מ-36 מחזורי הליגה יזכה כאמור בטלוויזיה לנקו 50 אינץ', ומקומות 4-2 בכל מחזור יזכו בשובר לרכישת ביגוד ברשת רנואר בסך 300 שקלים. כך שגם מי שהנבחרת שלו לא פתחה היטב את העונה או הצטרף מעט באיחור, תמיד יכול להישאר בתמונת הפרסים.

 

אז היכנסו לליגת החלומות של ynet, הרכיבו את הנבחרת שלכם עד יום שבת בשעה 17:50, הגשימו את חלום האימון, ולא רק שתוסיפו להנאה שלכם מהכדורגל הישראלי - אולי גם תזכו בפרס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים