שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: וייסמן יפתח במקום קראמר

הירוקים יארחו את מ.ס אשדוד (שבת, 18:45) במחזור השני, החלוץ הצעיר יחליף את ההולנדי המורחק. אליסון דוס סנטוס ושלומי אזולאי, שעבר תאונת דכים קלה, ב-11. קשר אשדוד יובל יעקובוביץ': "חיפה מועדון לחוץ"

מכבי חיפה תארח מחר (שבת, 18:45) את מ.ס אשדוד במשחק הבכורה בליגה בסמי עופר. לאחר ההפסד למכבי ת"א במחזור הראשון, בחיפה מבינים שכל תוצאה פרט לניצחון תהווה אכזבה גדולה מאוד.

 

לטבלת ליגת העל

 


 

אליסון דוס סנטוס ימשיך בהרכב למרות שאטיין ריינן היה אמור לפתוח. רוטן מעדיף את המהירות של דוס סנטוס על פני ריינן שחש מאוכזב מאוד ממעמדו. שון וייסמן יחליף את מיכיל קראמר המורחק בחוד.

 

מכבי תל אביב מכבי חיפה (צילום: ראובן שוורץ)
יחפש נקודות ראשונות. פרד רוטן(צילום: ראובן שוורץ)

 

מדובר בצ'אנס גדול לוייסמן הצעיר שיקבל הזדמנות כאשר רוטן מאוד התלהב ממנו במהלך ההכנה לפתיחת העונה. "מדובר במשחק קשה, אין משחקים קלים בליגה שלנו אבל בבית שלנו אנחנו חייבים להשיג שלוש נקודות ולהפוך את סמי עופר למבצר", אמר שחקן בחיפה. שלומי אזולאי עבר תאונת דרכים קלה בדרכו לאימון אך התעקש לקחת חלק בו. אזולאי יצא ללא פגע וצפוי לפתוח בהרכב. 15 אלף אוהדים צפויים להגיע למשחק.

 

יובל יעקובוביץ': "נבוא אש"

אחרי שהשיגה ניצחון במחזור הראשון בשבוע שעבר, במ.ס אשדוד באים עם תחושת ביטחון לקראת ההתמודדות מול מכבי חיפה. מאמן הקבוצה, בובי מילבסקי, צפוי לשמור על ה-11 שפתחו במשחק הראשון, מה שאומר שדן ביטון יתחיל שוב כחלוץ המטרה של הקבוצה, ושיטת שלושת הבלמים ששמרה על רשת נקייה מול בני יהודה, תנסה לעשות זאת גם מול חניכיו של פרד רוטן.

 

מילבסקי התייחס למשחק: "עבורנו כל משחק בליגה הוא חשוב והמטרה שלנו היא להסתכל אך ורק על המשחק הבא, והמטרה היא לנצח בכל משחק, גם אם זאת מכבי חיפה". מילבסקי דיבר גם על חלוץ הרכש, יוסיפ איבאנצ'יץ', שעבר אתמול בבקרה: "יוסיפ מתאמן כבר עם הקבוצה באופן שוטף, הוא עדיין לא כשיר במאה אחוז למשחק, אבל הוא עובד קשה ויש מצב טוב שהוא ישחק מחר".

 

בובי מילבסקי (צילום: אבי רוקח)
בובי מילבסקי(צילום: אבי רוקח)

 

גם הקשר יובל יעקובוביץ' לא חושש מהיריבה: "אנחנו מכבדים את מכבי חיפה, זה מועדון גדול, אבל אנחנו באים צנועים ונעבוד קשה מול אצטדיון מלא. כל שחקן מחכה למשחקים האלה ונבוא אש. זה ידוע שמכבי חיפה זה מועדון לחוץ, אבל אני לא חושב שהפסד כזה או אחר שלהם משנה משהו".

 

הבשורות הטובות עבור אשדוד מגיעות מהקשר תום מונד, שהחל להתאמן ביחד עם יתר חבריו לאחר שחזר מפציעה עוד מסיום העונה שעברה. לעומתו החלוץ חן עזריאל נפגע השבוע באחד מאימוני הקבוצה ולא יהיה בסגל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי
שון וייסמן
צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי
מומלצים