שתף קטע נבחר

בב"ש מוכנים למכבי ת"א: "נוכיח שאנחנו הקבוצה הטובה בארץ"

האלופה תפגוש את סגניתה (ראשון, 21:00) במשחק המרכזי של המחזור השני ובמועדון רוצים לצאת לפגרה עם ניצחון יוקרתי: "זה ייתן לנו דחיפה להמשך". טהא ואיינבינדר צפויים לשוב ל-11. אליניב ברדה אמור להשתחרר מביה"ח. הקשר סיידובה סומה הוצע לקבוצה

דריכות גדולה בהפועל באר שבע לקראת המשחק מחר (ראשון, 21:00) בטוטו-טרנר נגד מכבי תל אביב, במסגרת המחזור השני של ליגת העל.

 


 

לטבלת ליגת העל

 

באופן רשמי המאמן ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים שההכנה של קבוצתו היא כמו לפני כל משחק, אך בקרב השחקנים ברור שלא מדובר במשחק ליגה רגיל, אלא ככזה שתוצאתו עשויה להשפיע על הלך הרוח במועדון בתקופה הקרובה.

 

ברק בכר באימון הפועל ב
לא בדיוק כמו כל משחק. בכר(צילום: שי מוגילבסקי)

"יש אווירה של משחק גדול. ניצחון ייתן לנו דחיפה גדולה להמשך ונוכל לצאת לפגרת הנבחרת במצב רוח טוב", אמר אחד השחקנים. "נוכל להוכיח שלמרות כל מה שקרה לנו בקיץ, אנחנו עדיין הקבוצה הכי טובה בארץ".

 

בכר צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בתיקו 1:1 המאכזב נגד עירוני קריית שמונה. לואי טהא, שהחלים מפציעה, אמור להחליף את מתן אוחיון במרכז ההגנה. דן איינבינדר צפוי לחזור לקישור.

 

מיכה מול ממן (צילום: אורן אהרוני)
"יש אווירה של משחק גדול". ממן מול מיכה בעונה שעברה(צילום: אורן אהרוני)

אוהדי הפועל באר שבע (צילום: אורן אהרוני)
טוטו-טרנר יהיה מלא. אוהדי ב"ש(צילום: אורן אהרוני)

 

לא נראה שחל שינוי במעמדו של בן שהר והוא אמור להמשיך לחכות להזדמנות על הספסל. עוזר המאמן אליניב ברדה, שגם בסוף השבוע נותר מאושפז בבית החולים סורוקה לצורך בדיקות קרדיולוגיות, עשוי להשתחרר מחר, אך ככל הנראה לא יתאפשר לו להגיע למשחק והוא יחויב לנוח בביתו.

 

במקביל, בסרביה טוענים שהקשר מגינאה, סיידובה סומה, מועמד לבאר שבע, כמו גם למכבי חיפה. בשורות האלופה טענו שהשחקן הוצע להם, אך הם טרם בדקו לגביו והשיבו על ההצעה. סומה (27, 1.61 מ') הוא קשר התקפי נמוך קומה ששייך לפרטיזן בלגרד. הספיק לשחק העונה במוקדמות הליגה האירופית ובארבעה מחזורי ליגה בסרביה וכבש שער אחד ובישל אחד נוסף.

 

האצטדיון יהיה מלא לחלוטין. לאוהדי ב"ש כלל לא נפתחה מכירת כרטיסים לקהל הרחב והמועדון החליט שאת הזכות לרכוש כרטיסים יקבלו רק אוהדים שלפי רישומי המועדון התמידו לרכוש כרטיסים למשחקים קודמים. מספר אוהדים החליטו לפתוח ביוזמה לניקוי האצטדיון באופן עצמאי מיד בתום המשחק, בהשראת אוהדי נבחרת יפן במונדיאל האחרון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ברק בכר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים