שתף קטע נבחר

החלוץ אדוארדו גררו הושאל למכבי ת"א

הפנמי בן ה-18 שחתם לעונה עם אופציה לאחת נוספת יצטרף בתחילה לקבוצת הנוער. המנהל הביצועי, פטריק ואן לוון: "המשך ההתפתחות שלו במועדון הוא משהו שאנחנו מצפים לו"

 

מכבי תל אביב סיכמה היום (שני) עם קבוצת אוניברסיטאריו מפנמה על השאלתו של החלוץ אדוארדו גררו (18). הפנמי התאמן בשלושת השבועות האחרונים עם קבוצת הנוער של המועדון ולאחר שהציג יכולת טובה הוחלט לשאול אותו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. בשלב זה ישחק החלוץ הצעיר בקבוצת הנוער ואם ייקח חלק לפחות בחמישה משחקי ליגה הוא יירכש בסכום של 150 אלף דולר.

 


 

פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי של הצהובים סיפר על הרכש החדש: "אנו סבורים כי הוא מתאים בצורה מושלמת לצורת המשחק אותה אנו דורשים מהשחקנים במכבי תל אביב והמשך ההתפתחות של גררו במועדון הוא משהו שאנחנו מצפים לו". גררו רשם הופעה אחת במדי הנבחרת הבוגרת של פנמה במשחק ידידות מול גרנדה. בנוסף, הוא כבש ארבעה שערים לזכות נבחרתו במוקדמות אליפות העולם עד גיל 17 ורשם הופעה אחת במדי הנבחרת עד גיל 20.

 

אדוארדו גררו מכבי תל אביב (מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
אדוארדו גררו. הציג יכולת טובה באימונים(מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
 

 

ראשי המועדון מרוצים מהעובדה שהמאמן, ולדימיר איביץ', משתף שחקני בית וגורם במועדון מסר: "איביץ' מיישם את מה שהבעלים, מיץ' גולדהאר, מבקש כבר שנים ארוכות – לבסס את המועדון על שחקני בית". שחקני הקבוצה שאינם נכללים בסגלי הנבחרות השונים יצאו אתמול לפגרה עד יום שישי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב
אדוארדו גררו
מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב
מומלצים