שתף קטע נבחר

ב"ש לדודו גורש: "אתה בדרך לבית"ר ירושלים"

אלונה ברקת הודיעה לשוער שהוא עשוי לעבור לירושלים תמורת שכר זהה לזה שהוא מקבל באלופה. איתמר ניצן עשוי לעשות את הדרך ההפוכה, גם אוהד לויטה מועמד. הבעלים של ב"ש מוכנה לשחרר גם את שמואל שיימן לקבוצה של משה חוגג

דודו גורש בדרך לבית"ר ירושלים. אלונה ברקת הודיעה לשוער כי הוא עשוי לעזוב את הפועל באר שבע ולעבור לבירה, ושאם זה באמת יקרה הוא יקבל שכר זהה לזה שהוא מקבל באלופה.

 


 

הבעלים של בית"ר, משה חוגג, שוחח עם ברקת המוכנה לבצע את ההעברה בתמורה להעברתו של איתמר ניצן לקבוצתה. ברקת כבר פנתה לניצן בנוגע לכך וגם אוהד לויטה מועמד להצטרף לבאר שבע כמחליף לגורש.

 

יגיע לבירה? דודו גורש (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יגיע לבירה? דודו גורש(צילום: ראובן שוורץ)

 

בית"ר אמורה להיפגש מחר (רביעי) עם נציגיו של גורש על מנת לבחון אם הוא מוכן לעזוב את באר שבע ולאחר מכן תתקבל החלטה סופית. השוער ככל הנראה יסכים לעבור בתמורה לחוזה של יותר מעונה אחת. במהלך השיחה בין חוגג לברקת הועלתה גם האפשרות

ששמואל שיימן יעבור לירושלים. גם במקרה זה מוכנה ברקת לשחרר את המגן לבית וגן, בעיקר לנוכח הסבירות הגוברת שאופיר דודזאדה יחזור לקבוצה. 

 

מלבד זאת נבדקה האפשרות לביצוע טרייד בין יאקוב סילבסטר לבן שהר. עם זאת, החלוץ לא מעוניין לעזוב את האלופה והעסקה הזו ככל הנראה לא תצא לפועל. בבית"ר הוחלט להוציא סכומי עתק על מנת לצרף את מנור סולומון. המועדון הציע שלושה מיליון אירו תמורת 50 אחוז מכרטיסו של הכישרון הצעיר של מכבי פתח תקווה, אבל אבי לוזון הטיל וטו מוחלט והבהיר כי הוא לא יימכר.

 

המגן השמאלי הספרדי, סאול גארסיה, שחתם לשנתיים, עדיין מחכה לשחרור מדפורטיבו לה קורוניה, שדורשת שבית"ר תשלם דמי השבחה לויאדוליד.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
דודו גורש
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים