שתף קטע נבחר

שאול מזרחי הוא הזוכה הגדול במחזור השני של ליגת החלומות

מזרחי (55), סבא לשניים מתל אביב, הרכיב נבחרת מנצחת וזכה בטלוויזיה לנקו 50 אינץ': "רוב השחקנים שלי הם צעירים רעננים ורעבים ולא מהקבוצות הגדולות". עכשיו הוא כבר מכוון לפרס הענק, סיטרואן C1 חדשה: "אני מעדיף להיות במקום הראשון במחזור האחרון ולא עכשיו"

המחזור השני בליגת החלומות של ynet, המשחק הרשמי של ליגת העל בשיתוף Real Manager, מינהלת הליגות בכדורגל ו"סופרגול", הסתיים – ויש לנו זוכה נוסף במסך טלוויזיה לנקו 50 אינץ'.

 


 

המנצח הגדול הוא שאול מזרחי, בן 55 מתל אביב, אבא לשלושה וסבא לשניים. הנבחרת שלו, "אדומים 2000", צברה 743 נקודות במחזור השני וסידרה לו מסך חדש. אבל התיאבון של מזרחי רק נפתח, והוא כבר מכוון לפרס הענק – מכונית סיטרואןC1 שתחולק למנצח בסיום העונה. "אני מעדיף להיות במקום הראשון במחזור האחרון ולא עכשיו", הוא מודה.

 

הנבחרת המצנחת של שאול מזרחי ( )
הנבחרת המנצחת של שאול מזרחי

 

כמו שבטח ניחשתם לפי שם הנבחרת, מזרחי הוא אוהד הפועל ת"א. הנבחרת שסידרה לו את הטלוויזיה: ארנסטס שטקוס; עמנואל אמבולה, עלי עותמן, שון גולדברג, רז שלמה; מנור סולומון, מהראן ראדי, דיא סבע, יוסי בניון; נייג'ל האסלביינק, עומר דמארי. על הספסל: גידי קאניוק, רועי זיקרי, נס זמיר, פיליפ קנז'ביץ'.

 

"המוטו שלי הוא שחקנים צעירים", מסביר מזרחי, "לכן רוב השחקנים שלי הם צעירים רעננים ורעבים ולא מהקבוצות הגדולות. ההחלטות הכי חשובות שלי היו לקחת את בניון וסולומון, שאותו גם הפכתי לקפטן. יחד עם דמארי שייתן עונה טובה ושטקוס מהפועל חיפה, הם רביעייה של שחקנים שלא אחליף אותם".

 

שאול מזרחי ( )
שאול מזרחי. "המוטו שלי הוא שחקנים צעירים"

 

איזה טיפ אתה יכול לתת למי שמרכיב נבחרת?

"צריך להיות עירניים למה שקורה בקבוצות. לכן רז שלמה בהרכב שלי, למשל. הוא החליף את אדי גוטליב שבחרתי בהתחלה, אבל החלפתי אותו כי ידעתי שלא ישחק בגלל ההרחקה במחזור הראשון. האסלביינק עובר לבאר־שבע ואני כנראה אחליף אותו בשחקן צעיר ואולי אוסיף עוד שחקן ספסל, כי גם זה מביא נקודות".

 

ליגת העל תחזור לפעילות רק בשבת הבאה, ואתם יכולים לנצל את הפגרה כדי לבצע שינויים בנבחרת שלכם או להרכיב נבחרת חדשה אם עדיין לא עשיתם זאת.

כאמור, הפרס הראשון, שיוענק למאמן שנבחרתו תצבור את מספר הנקודות הגבוה ביותר לאורך העונה כולה, הוא מכונית מדגם סיטרואן C1. בנוסף, המדורג במקום הראשון בכל אחד מ־36 מחזורי הליגה זוכה בטלוויזיה לנקו 50 אינץ', ומקומות 4-2 בכל מחזור יזכו בשובר לרכישת ביגוד ברשת רנואר בסך 300 שקלים. כך שגם מי שהנבחרת שלו לא פתחה היטב את העונה או הצטרף מעט באיחור, תמיד יכול להישאר בתמונת הפרסים.

 

אז היכנסו לליגת החלומות של ynet, הרכיבו את הנבחרת שלכם, הגשימו את חלום האימון, ולא רק שתוסיפו להנאה שלכם מהכדורגל הישראלי - אולי גם תזכו בפרס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים