שתף קטע נבחר

שישי בלאומית: נס ציונה מחכה לקטמון

הקבוצה של עופר טלספפה יודעת כי תוכל (16:00) לטפס למקום השני אם תנצח את מחזיקת גביע הטוטו הטריה. הפועל פ"ת תנסה למחוק את כל המינוס, ראשל"צ מול נצרת עילית

בנס ציונה מתחילים לפנטז על עלייה, וכבר היום (16:00) היא תארח את הפועל קטמון, במשחק המרכזי של המחזור השישי בליגה הלאומית.

 

לטבלת הליגה הלאומית

 


 

סקציה נס ציונה - הפועל קטמון (שישי, 16.00, נס ציונה)

בנס ציונה דיברו בהתחלה להעביר עונה שקטה במרחק בטוח מהתחתית ואולי להתברג באזור הפלייאוף העליון. אבל הפתיחה המרשימה והמקום השלישי הגבירו את התיאבון בקבוצה של עופר טסלפפה שעושה עבודה נהדרת. נס ציונה עם שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ועשרה כיבושים, יכולה במקרה של ניצחון, לחלוף על פניה של הקבוצה הירושלמית.

 

שחקני הפועל קטמון חוגגים (צילום: ראובן שוורץ)
קטמון אחרי הזכייה באמצע השבוע בגביע הטוטו(צילום: ראובן שוורץ)

 

קטמון, מחזיקת גביע הטוטו הטריה, שעד למחזור הקודם היתה מושלמת אבל הפסידה להפועל כפ"ס (2:1), תנסה לא להיכנס לרצף של הפסדים ואולי לחזור לפיסגה. הקהל הצבעוני של קבוצת האוהדים מהבירה צפוי למלא את יציעי נס ציונה, שגם שם האוהדים מתחילים להגיע בכמויות.

 

הפועל פ"ת - הפועל איכסל (שישי, 16.00, המושבה)

ניצחון של הפועל פ"ת ימחוק לגמרי את המינוס שלה, והקבוצה תוכל לטפס אפילו למקום ה-15 בטבלה. הקבוצה של מסאיי דגו פיבוריטית ברורה, בטח בבית, תנסה לנצל את הבלגאן בגזרת המאמנים אצל היריבה. איכסל עדיין בלי נקודה היסטורית בלאומית, וקשה להניח שבמשחק הזה היא תשיג אותה.

 

מסאי דגו (צילום: אורן אהרוני)
ניצחון - ופ"ת כבר תעלה למקום ה-15. דגו(צילום: אורן אהרוני)

 

הפועל עפולה - הפועל ר"ג (שישי, 16.00, עפולה)

ניר ברקוביץ', שהגיע יומיים לפני המשחק מול נס ציונה וכבר הספיק להפסיד (4:2), ינסה לייצב את השורות אצל האורדונים. האורחת עם נקודה בודדה מתוך 15 אפשריות חייבת לעצור את כדור השלג אחרת תשקע בתחתית. קל זה בטוח לא יהיה, כי הקבוצה של אופיר חיים מרשימה עד עכשיו עם הפסד בודד בחמישה משחקים. בבית היא מפרקת את היריבות שלה (0:4 על אחי נצרת ו-0:3 על מרמורק).

 

הפועל ראשל"צ - נצרת עילית (שישי, 16.00, גרין)

רון מרקוס, עוזרו של ניר ברקוביץ', ניהל את המשחק באיכסל, וניצחון נוסף ישאיר אותו בעמדה המקצועית הבכירה בקבוצה ויחזיר מעט את השקט למועדון. בראשון לא שכחו את ההפסד של נצרת עילית מול חדרה במחזור האחרון בעונה שעברה, שבגללו פיספסה הקבוצה את העלייה, ויחפשו סוג של נקמה.

 

שלומי דורה הפועל אשקלון (צילום: באדיבות הפועל אשקלון)
אשקלון חייבת להשיג נקודות. דורה(צילום: באדיבות הפועל אשקלון)

 

הפועל עכו - הפועל אשקלון (שישי, 16.00, עכו)

זה היה אמור להיות סוג של 'משחק עונה' כי מדובר בשתי היורדות מליגת על. כרגע שתיהן עם אותה כמות של נקודות (8) מאיישות את המקומות שש ושבע בהתאמה. המארחת מנסה לשמור מרחק עין מהצמרת, וכדי שהיא לא תברח לה הקבוצה של אלון זיו תנסה לנצל את הביתיות שלה ולנצח. אשקלון עדיין מקרטעת לא מצליחה ליצור רצף ניצחונות שיסמנו אותה בתמונת העליה.

 

הפועל מרמורק - בני לוד (שישי, 16.00, רמלה)

פיינליסטית גביע הטוטו תתפנה כעת למאבקי התחתית והיא עדיין בלי ניצחון. בני לוד באותה סירה ומצבה אפילו גרוע יותר. שתי הקבוצות עם שני שערי זכות, וככה אי אפשר להשיג נקודות. משחק תחתית לוהט שהמפסידה בו תחמיר עוד יותר את מצבה.

 

אחי נצרת - בית"ר ת"א/רמלה (שישי, 16.00, עילוט)

כשנג'ואן גרייב הגיע לאחי נצרת הם בנו על הצמרת הגבוהה אפילו דיברו על עליה. בינתיים הקבוצה מעילוט ניצחה רק פעם אחת, לא מרשימה והאוהדים לא מאוחדים. בית"ר ת"א/רמלה רשמה את ניצחונה היחיד דווקא במשחק החוץ באשקלון. שתי קבוצות לא יציבות שמתנדנדות בין הצלחה לכישלון, תנסה כל אחת להתייצב. מישהו מוכן להמר על התוצאה?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
עופר טלספפה
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים