שתף קטע נבחר

החגיגה הכפולה של משפחת אביטן

מאמן הפועל חדרה ובנו חגגו אתמול יום הולדת, וכל אחד מהם סידר לעצמו מתנה: ניסו ניצח את בני סכנין ועלה למקום הראשון בליגת העל ורואי כבש בניצחון קבוצת הנוער של הפועל באר שבע. צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

 

הפועל חדרה לא רוצה להתעורר מהחלום. מוליכת ליגת העל, עם 13 נקודות מ-15 אפשריות (כן כן, קראתם נכון), הוכיחה שוב שהיא כאן כדי להישאר. החגיגות אתמול בחדר ההלבשה אחרי ה-1:2 על בני סכנין בדוחא היו כפולות - גם על הניצחון וגם לכבוד המאמן ניסו אביטן שחגג את יום הולדתו ה-47.

 

לטבלת ליגת העל

 

לפני שריקת הפתיחה קיבל אביטן מתנה מיוחדת: ברכה עם צילום מדהים המורכב מ-100 תמונות קטנות ממשחקי העונה הנוכחית יחד עם הכיתוב: "המון פרטים יוצרים שלם... כל פרט ופרט הוא חלק". השחקנים חגגו עם אביטן בסיום, הניפו אותו ושרו לו בחדר ההלבשה. משפחת אביטן, אגב, חגגה אתמול פעמיים אחרי שבנו של ניסו, רואי, כבש ב-0:2 של קבוצת הנוער של הפועל ב"ש על הפועל ר"ג ביום הולדתו ה-18.

 

אביטן. מחווה מרגשת (צילום: עמוד הפייסבוק של הפועל חדרה)
אביטן. מחווה מרגשת(צילום: עמוד הפייסבוק של הפועל חדרה)

 

החלוץ הברזילאי לוסיו, שכבש את שני השערים עבור העולה החדשה, זכה למחמאות גדולות. גם מוחמד אבו פאני, שבישל ללוסיו את אחד השערים, נראה נהדר מפתיחת העונה. הקשר הצעיר לא חשש לומר בסיום: "הקבוצות צריכות להתרגל לזה שחדרה לא סתם מוליכת הטבלה. אנחנו עובדים קשה, המטרה הכי חשובה שלנו היא להישאר בליגה. אנחנו יוזמים בכל המשחקים שלנו, משחקים כדורגל יפה ועושים הכל לנצח. ניסו הוא מאמן שעובד איתנו מאוד קשה, וכל שחקן שעולה מהספסל עושה הכל כדי להוכיח שיש לו אופי".

 

הפועל חדרה נגד הפועל חיפה (צילום: ראובן שוורץ)
אביטן. חגיגה כפולה(צילום: ראובן שוורץ)

 

אבו פאני התייחס גם לקבוצה שוויתרה עליו. "יכול להיות שמכבי חיפה ויתרה עלי מהר מדי. אני מקווה לחזור לשם שחקן טוב יותר. זה החלום שלי".

 

בחדרה מקווים להמשיך במסע הקסום ומבינים שמילת המפתח היא המשכיות. אביטן הבהיר לשחקניו כי מותר וצריך לחגוג, אך החל מהבוקר הקבוצה תתחיל להתכונן למשחק הבא נגד עירוני קריית שמונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניסו אביטן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים