שתף קטע נבחר

אלבום סופרגול יוצא לדרך

בפעם ה-22 ברציפות, סופרגול ילווה את עונת הכדורגל. בין החידושים: 1+1 מתנה על מעטפות ושיתוף פעולה עם אתלטיקו מדריד. יוסי בניון: "מפעל מדהים לקירוב הילדים לשחקני הכדורגל"

החגיגה חוזרת - אלבום סופרגול יוצא לאור בפעם ה-22 ברציפות. האלבום הוא פרי שיתוף פעולה רב־שנתי בין חברת PMI - בעלת מותג סופרגול המוציאה לאור את האלבום, מינהלת הליגות לכדורגל - המייצגת את מועדוני הכדורגל המקצוענים בישראל, ההתאחדות לכדורגל בישראל - שמייצגת את נבחרות הגברים והנשים של ישראל, וארגון שחקני הכדורגל.

 


 

האלבום מופק במסגרת הסכם זיכיון בלעדי לחברת PMI עד 2021. הוא כולל את כל קבוצות ליגת העל, את כוכבי הליגה הלאומית, נבחרות ישראל נשים וגברים, כוכבי כל הזמנים ועוד.

 

שיתוף פעולה עם אתלטיקו מדריד. האלבום החדש של סופרגול
שיתוף פעולה עם אתלטיקו מדריד. האלבום החדש של סופרגול

 

פרסים מספרד ועד סין

השנה לא יתקיימו הגרלות בסופרגול, והפרסים יוענקו למשתתפים שיסיימו את האלבום ויצברו את הניקוד הגבוה ביותר מסריקת מדבקות וחידוני הידע. בין אלפי הפרסים שיוענקו השנה: חבילות טיסה זוגיות למשחק שמינית גמר גביע האלופות עם ברצלונה, חבילת טיסה למשחק של ערן זהבי וקבוצתו גוואנגז'ו בסין, חבילת VIP למשחק של אתלטיקו מדריד בספרד וחבילות לחגיגת כדורגל באנגליה. השנה יכלול האלבום שלל חידושים, וביניהם:

 

1+1 מתנה: השנה כל האלבום יהיה על בסיס 1+1 מתנה – כלומר, קונים מעטפה במחיר חמישה שקלים ומקבלים מעטפה נוספת.

 

אתלטיקו מדריד: קבוצת הפאר הספרדית שזכתה לפני מספר חודשים בליגה האירופית, מתארחת באלבום סופרגול עם אנטואן גריזמן בשער, לצד שיתוף פעולה מיוחד במסגרתו יזכו אספני סופרגול בטיסה למדריד, אירוח VIP במשחק של אתלטיקו ומפגש עם השחקנים מאחורי הקלעים.

 

ליגת החלומות של סופרגול: אפליקציית סופרגול החדשה כוללת ניראות משודרגת לגמרי עם חידושים מפתיעים, ובהם מדבקות סופרגול אשר עולות כסרטוני וידאו, ממשק משתמש חדש, מעטפות דיגיטליות מתנה ועוד. חידוש מרכזי הוא "ליגת החלומות של סופרגול", המושקת בשיתוף עם טכנולוגיה של חברת Proyoli gaming. ליגת החלומות מאפשרת למשתתפים להיות מנג'רים, ולהרכיב מתוך אוסף המדבקות שלהם את נבחרת החלומות על בסיס היכרותם עם יכולות השחקנים וביצועיהם. כל שבוע המערכת תעניק ניקוד למשתתפים בהתאם למידע סטטיסטי שנאסף על יכולתם האמיתית במגרש.

 

"סופר־בול": כחלק משיתוף פעולה ראשון מסוגו של סופרגול עם דואר ישראל, יונפקו בולים עם צילום של נציג מכל קבוצה בליגת העל. הבולים ייכנסו כמדבקות למעטפות סופרגול. באמצעות "סופר־בול", חברת דואר ישראל מצפה לחבר מחדש את הנוער לשירות הבולאי.

 

מעבר לכך, האלבום יכלול תכנים נוספים: סופרגול - סופרבריא: סופרגול מקדם אורח חיים בריא ותזונה נבונה. את האלבום מלווה פרופ' נעמה קונסטנטיני, מומחית לרפואת משפחה, רופאת ספורט וצלילה ומנהלת המרכז לרפואת ספורט.

 

סופר-בול של אלי דסה. אחד החידושים השנה
סופר-בול של אלי דסה. אחד החידושים השנה

גם גיא חיימוב מחכה לכם במעטפות הסופרגול
גם גיא חיימוב מחכה לכם במעטפות הסופרגול
 

 

האלבום משובץ בפרסומים עם מסרי עשה ואל תעשה בתחום התזונה הנכונה ואורח חיים ספורטיבי, ויופצו מדבקות של כוכבי סופרגול עם המלצות בתחום התזונה הנבונה. בנוסף, סופרגול מקדם שוויון מגדרי ואת כדורגל הנשים באמצעות עשרות מדבקות של כוכבות הנשים. בסופרגול מקווים שדור חדש של ילדות יראו בשחקניות דמויות לחיקוי.

 

חידון ידע: במעטפות ניתן למצוא מדבקה עם שאלת ידע שתשובה נכונה עליה תעניק נקודות בתחרות אלוף האלופים.

 

גם השנה, בהתאם למסורת, תופץ סדרת מדבקות הקפטנים של "ידיעות אחרונות" ו-ynet, האסים בדמות הקפטנים של קבוצות ליגת העל. קוראי "ידיעות אחרונות" יוכלו למצוא בעיתון החל מיום ראשון ברקוד של סופרגול, ובתוספת שני שקלים בלבד יקבלו מעטפת סופרגול אדומה מסדרת "הקפטנים". הפרס הראשון לאספנים שישלימו את סדרת הקפטנים: חבילה למשחק של ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות. הפרס השני: שתי חבילות טיסה לחגיגת כדורגל באנגליה. כמו כן, מדי שבוע תפורסם ב־ynet שאלה ש־100 הראשונים שיענו עליה נכון יזכו במעטפה עם ארבעה אסים של "ידיעות אחרונות".

 

מנכ"ל המינהלת: "סופרגול הוא פסיפס של הישראליות"

אתמול התקיים בקניון TLV אירוע השקה לאלבום סופרגול בהשתתפות כוכבי כדורגל. יוסי בניון אמר: "סופרגול זה בית בשבילי, מפעל מדהים לקירוב הילדים לשחקני הכדורגל". מנכ"ל המינהלת ניקולס לב: "האלבום יאפשר לדור חדש של ילדים להתחבר עוד יותר לשחקנים ולקבוצות. סופרגול הוא פסיפס של הישראליות ומייצג גברים ונשים, יהודים ובני דתות אחרות, חילונים ודתיים, נציגי מרכז ופריפריה". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים