שתף קטע נבחר

גולדהאר הגיע ארצה - ויצפה במשחק בטדי

לבעלי מכבי ת"א הצטרפו בביקור גם הוריו, בני משפחתו והמשפחה הפולנית שהצילה את אמו של גודלדהאר בשואה. בית"ר: לוזון עדיין מתלבט בין קלטינס לזהבי בעמדת המגן הימני ובין וארן לסילבסטר בחוד

הבעלים הקנדי של מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר, הגיע לארץ וילווה את קבוצתו הערב (ראשון, 21:00) למשחק בטדי מול בית"ר ירושלים. לבעלים הצהוב יצטרפו הערב גם הוריו, בני משפחתו והמשפחה הפולנית שהצילה את אמו של גודלדהאר בשואה.

 


 

הרקע להגעתו של גולדהאר ומשפחתו לארץ הוא טקס מרגש שייערך במהלך השבוע ביד ושם, בו יכירו במשפחה הפולנית כחסידת אומות עולם.

 

הגיע ארצה. גולדהאר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הגיע ארצה. גולדהאר(צילום: ראובן שוורץ)

 

לראשונה העונה: מאור בוזגלו בסגל בית"ר

וממכבי לבית"ר. לראשונה העונה, גיא לוזון לא תירגל באימון המסכם את ההרכב לקראת המשחק. לוזון מתלבט לפני המפגש בין דוד קלטינס לאור זהבי בעמדת המגן ובין ואנתוני וארן ליקוב סילבסטר בחוד. מי שיאבד את מקומו ב-11 הוא טל כחילה ובמקומו יפתח מיקי סירושטיין. עמדת הקישור דווקא סגורה כאשר אופיר קריאף, אפונסו טיירה ודן איינבינדר יפתחו. בהתקפה ימשיכו אור אינברום ועידן ורד.

 

מאור בוזגלו אמנם שיחק במשחק האימון מול בית"ר כפר סבא, אבל הוא עדיין לא כשיר לגמרי. למרות זאת, ההנהלה וגיא לוזון החליטו כי הוא יהיה בסגל למשחק. הרכש החדש ברונו איבה לעומתו לא יהיה בסגל בשל עודף משקל ממנו הוא סובל.

 

גיא לוזון (צילום: אביהו שפירא)
גיא לוזון. לראשונה העונה לא תירגל הרכב(צילום: אביהו שפירא)

 

בבית"ר מכינים קבלת פנים לקפטן בעונה שעברה איתי שכטר, ואחרי שהמשטרה אישרה לפתוח את היציע הצפוני, ההערכה היא ש-25 אלף אוהדים יגיעו לטדי. החלוץ הניגרי ארון אולנארה צפוי לנחות במהלך השבוע בארץ, ובבית"ר כבר הגישו בקשה לוויזה עבורו.

פורסם לראשונה 07/10/2018 06:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי תל אביב
מיץ' גולדהאר
צילום: מכבי תל אביב
מומלצים