שתף קטע נבחר

איתי שכטר זומן לסגל הנבחרת

חלוץ מכבי ת"א יחליף את בן שהר הפצוע, יהיה הנציג השמיני של מכבי ת"א. דן איינבינדר: "האוהדים חזרו להאמין בנו"

 

 

איתי שכטר זומן היום (שישי) לסגל נבחרת ישראל במקום בן שהר, שנפצע במהלך הניצחון אתמול על סקוטלנד. שכטר יהיה בסגל למשחק מול אלבניה במחזור השלישי של ליגת האומות (ראשון, 21:45, טוטו-טרנר).
 
 

 
שכטר יהיה הנציג השמיני ממכבי תל אביב בסגל הנבחרת. לצידם של שרן ייני, אלי דסה, איתן טיבי, דור פרץ, דור מיכה, דן גלזר ואלירן עטר. לחלוץ יש 27 הופעות במדים הלאומיים וחמישה שערים.
 
איתי שכטר מכבי תל אביב מיקי סירושטיין בית
איתי שכטר. קיבל זימון(צילום: אורן אהרוני)
 

דן איינבינדר סיפק כמה ציטוטים מעניינים אחרי הניצחון בסמי עופר: "האמון של האוהדים בנבחרת חזר וזה אחד הדברים החשובים שמסמלים את המשחק הזה", אמר קשר בית"ר ירושלים והבטיח: "ביום ראשון נגד אלבניה נגיע באותה גישה כדי להראות לאוהדים שאנחנו פה בשבילם. כולנו עם הרגליים על הקרקע".

 

על המאמן אנדראס הרצוג, שרשם ניצחון בכורה עם הנבחרת, אמר איינבינדר: "הוא בא לאמן וזה מה שחשוב. אנחנו שמחים שיש אווירה טובה אחרי נצחונות".

 

נבחרת ישראל חוגגת (צילום: אורן אהרוני)
שחקני הנבחרת חוגגים. "כולנו עם הרגליים על הקרקע"(צילום: אורן אהרוני)

  

מגן הפועל באר שבע, בן ביטון, שלא שיחק אתמול בסמי עופר, אמר: "ברור שכל שחקן רוצה לשחק, אבל הנבחרת בשבילי זה כבוד וגאווה. מתי שיצטרכו אותי אני אכנס ואתן את המאה אחוז שלי". "אנחנו באמת מתרכזים בלעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, היה לנו חשוב לבוא ולהחזיר לקהל את הכבוד אחרי שני ההפסדים האחרונים. אני שמח שמעבר לתוצאה הטובה נראינו טוב ברוב שלבי המשחק. עכשיו מתרכזים באלבניה. כשטוטו-טרנר מלא זה דבר מדהים, אני מכיר את זה באופן אישי ומקווה מאוד שזה מה שיהיה ביום ראשון".


פורסם לראשונה 12/10/2018 15:10

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים