שתף קטע נבחר

משה חוגג: "גזענות היא חילול השם"

בעלי בית"ר ירושלים דיבר בכנס בנושא קידום לכידות חברתית, שותפות וכבוד בספורט הישראלי והמשיך באותו קו: "לא זו דרכנו". ארון אולנארה עשוי להיות בסגל מול מ.ס אשדוד

לאחר הסכם שיתוף הפעולה בין בית"ר ירושלים לבין "הליגה נגד השמצה בישראל", הגיע היום (שלישי) בעלי הקבוצה משה חוגג לכנס הדן בנושא קידום ערכי לכידות חברתית, שותפות וכבוד בספורט הישראלי.

 

"כשהחלטתי לרכוש את בית"ר ירושלים, הערכים שהליגה נגד השמצה מדברת עליהם, הם בדיוק אחד לאחד הסיבה שלי למהלך הזה. אני בעצם נציג של הליגה נגד השמצה בבית"ר ירושלים", פתח חוגג את דבריו. "בית"ר ירושלים זה מועדון מאוד מיוחד, עם בסיס האוהדים הגדול בישראל. יש כאן תדמית מסוימת, ואני חשבתי שזה ערך חשוב מאוד להידברות נגד גזענות לבוא ולעשות צעדים חינוכיים וערכיים כדי לשנות את הסיטואציה הזאת".

 

משה חוגג מגיע לבית וגן (צילום: אוהד צויגנברג)
"אני הנציג של הליגה נגד השמצה בבית"ר". חוג(צילום: אוהד צויגנברג)

 

"אני חייב להגיד שכל פעם שמדברים עם בני אדם, לוקחים את הקיצוניים שבהם ויושבים איתם פנים מול פנים, דברים מסתדרים. הערך הכי יפה הוא ו'אהבת לרעך כמוך'. אני יכול לומר שהמשחק נגד בני סכנין, שכל פעם הוגדר כאיזושהי מלחמה, אני ראיתי חשיבות עליונה בלכבד ולהפוך את זה לספורט נטו. ובשיתוף פעולה יחד עם יו"ר בני סכנין, אבו יונס, הצלחנו לעשות דבר יפה ולחבר את הקהלים חזרה במגרשים, לכבד אחד את השני וגם ליהנות מכדורגל טוב".

 

חוגג גם דיבר על עניין הגזענות: "אמרתי כמה פעמים שגזענות היא חילול השם. בכל הדתות זה דבר שלילי ורע ולא זו דרכנו. אני מסתכל עליכם ואני מלא אופטימיות. יכול להיות שהילדה שלי, כשהיא תלך לצבא, הוא ייראה אחרת לחלוטין, וכל עוד אתם המנהיגים שלנו של המחר, אז אני מלא אופטימיות, בניגוד לחלק מהמנהיגים היום".

 

בית"ר, שמדורגת במקום האחרון בליגה, נמצאת בלחץ גדול לקראת המשחק בראשון הקרוב באשדוד, כשברור כבר עתה כי הפסד נוסף יוביל לפרידה סופית מהמאמן גיא לוזון. ייתכן כי החלוץ ארון אולנארה יהיה חלק מהסגל.

 

בינתיים, קיימים ניסיונות להכשיר את אנטואן קונט וז'אורז'יניו כדי שישובו לסגל עוד לפני פגרת הנבחרת הקרובה או לכל היותר אחריה, כך שישחקו כבר בדצמבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
משה חוגג
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים