שתף קטע נבחר

שחקנים בהפועל ת"א נגד הבעלים: "בנו סגל בושה"

אחרי ה-0:0 הרביעי ברציפות והיכולת העלובה בהתקפה טענו שחקנים במועדון: "החומר שיש אצלנו מביך, כנראה שיש לנו בעלים שלא מבינים בכדורגל. לזרים שלנו אין מקום בליגה הלאומית"

אחרי התיקו החמישי ברציפות של הפועל תל אביב וה-0:0 הרביעי ברציפות (מול בני יהודה), שחקנים בכירים בקבוצה יצאו נגד הבעלים. "הם בנו באימפריה כמו הפועל ת"א סגל שמתאים לליגה הלאומית והביאו זרים שאין להם מקום במועדון כזה".

 


 

 

האדומים צברו שמונה נקודות בלבד מתוך 21 - 38 אחוזי הצלחה וכבשו שלושה שערים בלבד העונה. כל זה מערער את מעמדו של קובי רפואה לפני המפגשים הצפויים עם מכבי חיפה והפועל באר שבע. שמו של שרון מימר הוזכר כמועמד להחליפו.

 

עומר דמארי מול קרלוס קוויאר (צילום: ראובן שוורץ)
עומר דמארי. בהפועל ת"א מצטערים שנתנו לו לשחק פצוע(צילום: ראובן שוורץ)

 

יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה אמרו: "אין פה עניין של אימון, אלא חומר מביך. כנראה שיש לנו בעלים שלא מבינים בכדורגל אם בנו סגל בושה שכזה. הזרים שלנו זה דבר בכלל לא מובן.

אין להם מקום בלאומית והם לא תורמים כלום".

 

רפואה החליט להוציא את עומר דמארי במחצית אחרי שהחלוץ סבל מכאבים בברכו. בהפועל אף הודו כי טעו כשנתנו לדמארי לשחק אחרי הפציעה. לקראת מכבי חיפה צפוי השחקן לקבל זריקה. גם שי אליאס, שסבל מווירוס בימים האחרונים, יוכשר לקראת המשחק הקרוב. אמיר עגייב עשוי לתפוס את מקומו של רועי זיקרי שהורחק.

 

רפואה הגיב: "יכול להיות שאנחנו צריכים פסיכולוג. עם תוצאות אי אפשר להתווכח. אנחנו רוצים לנצח ומשחקים התקפי. נבוא כך לכל משחק. אני לא מאמן של 0:0. כל שבוע של הפועל הוא קריטי ויש לחץ במיוחד כשאתה לא מנצח. אני ממשיך בדרך שלי ויודע שיש לי קבוצה טובה. נמשיך לעבוד קשה, אין הרבה מה להגיד. אני פה כדי לחזק את השחקנים שלי".

 

אוהדי הפועל תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי הפועל תל אביב(צילום: ראובן שוורץ)

 

רועי זיקרי: "אין לי הסבר לזה שאנחנו לא מבקיעים. אנחנו מגיעים למצבים. דברים פחות מתחברים בתקופה כזו ועדיין אנחנו לא מפסידים. יש לנו התקפה עם שחקנים שיודעים להבקיע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שרון ניסנוב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים