שתף קטע נבחר

איביץ': "לא טוב לנו שהפועל חיפה החליפה מאמן"

מאמן מכבי תל אביב דיבר על המשחק ביום ראשון: "השחקנים שלהם ירצו להוכיח". אבי ריקן: "המשחק תלוי בנו". ז'איר אמאדור סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, שחר פיבן צפוי להחליף אותו בהרכב

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל חיפה בסמי עופר (ראשון, 20:30). הצהובים יגיעו במצב רוח טוב אחרי הניצחון המרשים על חדרה שהעלה אותם למקום הראשון.

 


לטבלת ליגת העל

 

ולדימיר איביץ' התייחס למצב של הפועל חיפה, שתגיע למשחק ללא ניר קלינגר: "בדרך כלל שיריבה מחליפה מאמן זה לא טוב ליריבה, כי השחקנים באים להוכיח למאמן החדש שהמקום שלהם הוא על המגרש. המטרה שלנו היא לנצח ולהמשיך את השיפור ביכולת שלנו".

 

ולדימיר איביץ' (צילום: עוז מועלם)
ולדימיר איביץ'(צילום: עוז מועלם)

 

הקשר אבי ריקן הוסיף: "הפועל חיפה קבוצה טובה מאוד, אבל המשחק תלוי בנו. יש לנו הרבה מאוד ביטחון אבל זה משחק קשה. אנחנו צריכים ללמוד לנצח גם כשאנחנו משחקים פחות טוב".

 

הבלם ז'איר אמאדור התלונן על מתיחה בשריר הירך האחורי וככל הנראה לא ישחק נגד הפועל חיפה. אמאדור, שהציג יכולת טובה מאוד במשחקיו האחרונים, צפוי להיות מוחלף על ידי שחר פיבן. איתן טיבי, שנפצע במשחק הנבחרת וחש כאבים, התאמן בצידי המגרש. אחת השאלות המסקרנות היא האם איביץ' ישתף במשחק את אלירן עטר, שלא שיחק בשני משחקי הליגה הקודמים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים