שתף קטע נבחר

"לא צריכים בכלל לדבר על אליפות"

בהפועל ב"ש מאוכזבים מאוד אחרי ההפסד 1:0 בחוץ למכבי נתניה. למרות העימות ביניהם, ביטון וטהא לא יעמדו לדין. וואקמה לא זוכה לדקות בטורקיה, קבוצות בארץ עשויות לנסות ולצרפו בינואר

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע לאחר ההפסד אמש (שבת) 1:0 למכבי נתניה. שני הניצחונות הרצופים בליגה גרמו לאלופה לחשוב שמשבר פתיחת העונה מאחוריה, אך ההפסד הוכיח שלברק בכר יש עוד הרבה עבודה כדי להחזיר את קבוצתו למסלול.

 


לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

"שיחקנו בסדר עד השער של נתניה, אבל אחר כך כבר לא שיחקנו כמו קבוצה. אסור שזה יקרה. לא צריך לדבר בכלל על אליפות, אלא על להיראות טוב לאורך זמן", אמר שחקן בקבוצה.

 

ברק בכר (צילום: ראובן שוורץ)
בכר. יש לו הרבה עבודה(צילום: ראובן שוורץ)

 

אחרי העימות ביניהם בסיום המשחק, בן ביטון ולואי טהא, יישרו את ההדורים ביניהם. במועדון החליטו שלא להעמיד אותם לדין. הבלם, חאתם אלחמיד, שהיה עד לתקרית, אמר: "ראיתי אותם דוחפים אחד את השני וניסיתי להפריד ביניהם. זה לא טוב לקבוצה, אבל אני לא חושב שקרה משהו באמת משמעותי".

 

אלחמיד, שהיה מנקודות האור בב"ש אתמול, סיכם את המשחק: "כמובן שאנחנו לא שמחים. נבדוק מה לא עבד במחצית השנייה ונצטרך לתקן במשחק הבא. הייתה ירידה משמעותית מהמחצית הראשונה לשנייה. אני לא יכול להגיד מה בדיוק לא עבד. אני מאמין שבמשחק הבא נהיה יותר טובים".

 

יש לציין שהמגן הימני השני של הקבוצה, דור אלו, לא היה בסגל מכיוון שהוא עדיין לא החלים מפציעה בברך. דווקא אורן ביטון, המגן השמאלי, שסבל מפציעת ברך קשה הרבה יותר (קרע ברצועה הצולבת), אמור לחזור השבוע לפעילות מלאה.

 

הקשר הניגרי טוני וואקמה, שנמכר הקיץ תמורת מיליון אירו לטרבזנוספור הטורקית ופתח טוב את הופעותיו שם, לא קיבל דקות משחק לאחרונה ואתמול אף לא נכלל בסגל של קבוצתו. בחודש ינואר עשויות קבוצות בארץ לנסות ולצרפו. לבאר שבע אין עליו זכות ראשונים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
בן ביטון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים