שתף קטע נבחר

קלינגר באימון בית"ר: "ימים יגידו אם זו הייתה החלטה נכונה"

המאמן שעזב את הפועל חיפה לטובת הירושלמים ערך אימון בכורה לשחקנים: "אשמח לשפר את מצב הרוח, הגעתי למקום גדול שחשוב להרבה אנשים". אוחנה לשחקנים: "נגמרו התירוצים, מצפים שתיקחו אחריות"

 

ניר קלינגר ערך היום (שלישי) את אימון הבכורה שלו כמאמן בית"ר ירושלים והחל כבר להתכונן לקראת המפגש המסקרן ביום שני מול מכבי חיפה בסמי עופר.

 

לטבלת ליגת העל

נחשפו פרטי החוזה של ניר קלינגר בבית"ר

 

המאמן, שהתפטר מהפועל חיפה בסוף השבוע שעבר, התקבל בפרחים ודיבר על ההגעה שלו לבית וגן. "אני מגיע לאתגר הזה מאוד מנוסה ומפוכך. אני מודע לגודל המשימה ולאחריות", אמר קלינגר. "אני מגיע בלב שלם ובתשוקה רבה. כל אחד יכול להביע את דעתו במדינה חופשית. הגעתי למקום גדול שחשוב להרבה מאוד אנשים. אני שלם עם ההחלטה שלקחתי, ימים יגידו אם זאת הייתה החלטה נכונה".

 

ניר קלינגר (צילום: אורן אהרוני)
"מגיע לאתגר הזה מאוד מנוסה ומפוכח". ניר קלינגר(צילום: אורן אהרוני)

עוד אמר: "אני חושב שהגעתי למקום שהוא חשוב מאוד להרבה אנשים. אשמח לשפר את מצב הרוח. לא יודע כמה זמן זה ייקח, אבל אני מוכן לאתגר הזה. מה שהיה לי להגיד אמרתי, אני רוצה להתחיל לעבוד ופחות לדבר".

 

עם כניסתו לתפקיד, קלינגר כינס את השחקנים לראשונה למספר מילים ושיחת היכרות. תחילה דיבר יו"ר המועדון אלי אוחנה: "עברנו שתי טלטלות, פיטורי מאמן והתצוגה בשבת. זאת התבוסה הגדולה ביותר של בית"ר במשחק ליגה בטדי אי פעם. את מה שהיה לי אמרתי במחצית המשחק. אין תירוץ והצדקה ליכולת ולתוצאה. אפשר להפסיד, אף אחד לא חסין מתקופות פחות טובות ומהפסדים. היות ואנו מתעסקים בספורט, זה קרה לנו וזה יקרה לעוד קבוצות. קיבלנו סטירה שאמורה להעיר אותנו לגמרי. עם זאת, אנחנו לא מוותרים על שום דבר ובוודאי לא על העונה הזאת".

 

ניר קלינגר ודוד מרטן (צילום: אורן אהרוני)
ניר קלינגר ודוד מרטן באימון(צילום: אורן אהרוני)
 

 

אוחנה המשיך: "כאן נכנס לתמונה ניר קלינגר. אני רוצה לברך אותו, מקווה שהוא יהיה איתנו זמן רב. אין מה להרחיב על הרזומה שלו. נגמרו התירוצים. מבחינתנו במובן מסוים אנחנו מתחילים את העונה. יש כאן תנאים יוצאים מן הכלל. אנחנו מצפים, ואני מדבר גם בשם הבעלים משה חוגג, שתיקחו אחריות".

 

קלינגר עצמו אמר לשחקנים: "למדתי מהכישלונות שלי הרבה יותר מההצלחות שלי. הלקח יילמד וגם נפיק אותו. עם חלקכם עבדתי בעבר, אני יכול להגיד שיושר הוא הדבר המנחה אותי בעבודה. לא תשמעו ממני את המילה מלחמה או להילחם, זה משהו ששחקנים מבינים שהוא חלק מהמקצוע. אני מתחבר למילה אחרת – מחויבות. אחד לשני, לצוות המקצועי, הניהולי, לקהל ולבעלים. המצב אמנם לא טוב, אבל לא צריך להיכנס לפאניקה, לפחד או בהלה. מחויבות מקורה בהתנהלות – לעסוק בעיקר ולא בזוטות".

 

שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים באימון היום(צילום: אורן אהרוני)

שחקני בית
(צילום: אורן אהרוני)

 

עוד הוסיף: "באשר לעניין המקצועי, צריך לשנות דברים בנוגע לסגנון משחק, משחק הגנה ומשחק המעבר. נשחק כאן בשיטות מאוד ברורות. כולם כאן מבינים שעוברים משיטה לשיטה ממשחק למשחק, וזה מה שיקבע מי משחק ולמה. שיהיה לכולנו בהצלחה אמיתית עם מחויבות, רצון ואנרגיה חיובית. אני מקווה ומאמין שנחזור לחייך כמה שיותר מהר. כעת נעבור לעבודה ופחות דיבורים, זה מה שחשוב עכשיו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ניר קלינגר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים