שתף קטע נבחר

בדרך לחיפה? יואב כץ ייפגש עם שרון מימר

הבעלים של הפועל חיפה פנה למימר בשל מחלוקת עם יובל נעים בשאלת עוזר המאמן. כץ מעוניין שבן מרגי ימשיך בתפקיד בעוד נעים דורש למנות את אלי לוי כעוזרו. עיסא סיסוקו חתם במכבי פ"ת

מי יחליף את קלינגר בהפועל חיפה? הבעלים, יואב כץ, כבר הגיע לסיכום כספי עם יובל נעים, אבל מחלוקת בשאלת עוזר המאמן מעכבת את המינוי. בשל כך, מתכוון כץ להיפגש עם שרון מימר, במטרה לסגור את הנושא לפני משחק החוץ בשבת מול מ.ס אשדוד (18:10).

 

הבעלים מתעקש שמאיר בן מרגי יישאר בעמדת עוזר המאמן, ולכן גם נעים וגם עמיר תורג'מן שרצו להביא איתם עוזר לא חתמו כבר בקבוצה.

 

מכבי תל אביב הפועל חיפה (צילום: גיל נחושתן)
איש אמונו של כץ. מאיר בן מרגי (צילום: גיל נחושתן)

 

בן מרגי שעמד על הקווים במהלך ה-3:1 הביתי למכבי ת"א, מהווה איש אמונו של הבעלים כבר שנים ארוכות. מנגד, נעים רוצה לראות לצידו את אלי לוי, שמלווה אותו בקבוצות שבהן אימן.

 

מכבי פ"ת מתחזקת

המגן הימני הצרפתי, עיסא סיסוקו חתם הערב במכבי פתח תקווה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. בפ"ת ינסו כבר מחר להעבירו בבקרה התקציבית כדי שיוכל לשחק בשבת מול עירוני קריית שמונה.

 

סיסוקו נבחן בקבוצה מספר ימים והרשים את המאמן אלישע לוי. בפ"ת, שלא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים, מקווים לחזור ולצבור נקודות. מנור סולומון וחביב חביבו צפויים לחזור לסגל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שרון מימר
צילום: עוז מועלם
מומלצים