שתף קטע נבחר

מאיר כהן תובע את בני סכנין

שוער הקבוצה בעבר דורש 300,000 שקל אחרי שלטענתו לא קיבל פיצויים: "לא רציתי להגיע לזה, אבל אני רוצה לקבל את מה שמגיע לי". במועדון מרוצים מההפסד של מאזן גנאים בבחירות

בצל התבוסה (3:0) לעירוני קרית שמונה ומעמדו המקצועי המעורער של בני בן זקן, בבני סכנין ממשיכים בהכנות למשחק בשבת מול מכבי ת"א. שחקנים בקבוצה טענו כי מאז ההפסד האחרון, לאחריו זעם מוחמד אבו יונס על המאמן, האווירה באימונים אינה טובה. 

 

 

למרות שבן זקן קיבל הזדמנות נוספת, מאחורי הקלעים מתקיימות שיחות במטרה למנות מאמן מחליף. הנהלת הקבוצה שוחחה עם מרקו בלבול, אבל העובדה שתצטרך לשלם פיצויים להתאחדות במקרה שימונה מקשה על החתמתו.

 

מאיר כהן. "מאמין שנגיע להסדר" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מאיר כהן. "מאמין שנגיע להסדר"(צילום: ראובן שוורץ)

 

"אין לנו את היכולת להוציא כספים עכשיו", הסביר גורם בכיר במועדון. "מלבד בלבול, שהיינו שמחים לראות אותו, אין לנו הרבה אופציות של מאמנים פנויים שיכולים להתאים לנו. ברור שהמצב

לא טוב".

 

שוער הקבוצה בעבר, מאיר כהן, הגיש לא מכבר תביעה כנגד המועדון. כהן, שעזב את סכנין בסוף 2011, דורש בתביעתו 300 אלף שקל בטענה כי לא קיבל פיצויים. בימים אלה מתנהל הטיפול בתביעה בבית הדין לעבודה בחיפה והצפי הוא שסכנין תשלם בסופו של דבר כ-100,000 שקל.

 

כהן, שפרש ממשחק ומאמן כיום בבית שאן, אמר: " אני תובע על מה שמגיע לי ומאמין שנגיע להסדר. לא רציתי להגיע לזה, אבל אני רוצה לקבל את מה שמגיע לי". 

 

ויש גם סיבה לאופטימיות: יו"ר בני סכנין לשעבר, מאזן גנאים, הפסיד ליריבו ד"ר ספוות אבו ריא ואיבד את ראשות העיר. כזכור בין גנאים לראשי סכנין היו לא מעט מחלוקות וכעת מקווים במועדון לזכות בתמיכה גדולה יותר מראש העיר הנכנס. "נמתין שאבו ריא יעזור", אמרו בקבוצה. "זה בוודאי ייקח הרבה זמן, אבל זה נותן אופטימיות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
מאיר כהן
צילום: גיל נחושתן
מומלצים