שתף קטע נבחר

שיחה דרמטית בנבחרת: "לא מעלים פוסטים נפיצים"

חשיפה: השחקנים קיבלו ביניהם את ההחלטה בעקבות הפוסט של כיאל, וסיכמו גם לכלול כיתוב בעברית בתוכן שהם מעלים לרשת. שחקן בנבחרת אחרי ה-0:4 של סקוטלנד על אלבניה: "יהיה לנו קשה אפילו לסיים בתיקו". תומר חמד כשיר אך לא צפוי לפתוח

 

שחקני נבחרת ישראל קיבלו החלטה, כי מעכשיו לא יעלו יותר לרשתות החברתיות פוסטים בעלי פוטנציאל נפיץ, או כאלה שיכולים להתפרש ככאלו היוצרים מחנאות בין השחקנים. עוד הוחלט כי התוכן שיעלו מעכשיו השחקנים יכלול כיתוב גם בשפה העברית. ההחלטה מגיעה על רקע הפוסט באינסטגרם שהעלה בירם כיאל אחרי ה-0:7 על גואטמלה ובו הופיעו שחקניה הערבים של נבחרת ישראל, תחת הכיתוב "הבוסים".

 


לטבלאות ליגת האומות

 

כבר בנסיעה בחזרה לבית המלון בהרצליה, העיר הקפטן, ביברס נאתכו, לכיאל וזה בתגובה שינה את הכיתוב שהוצמד לתמונה. לאחר מכן גם התקיימה שיחה בחדר האוכל של הנבחרת ושחקנים ותיקים פנו לקשרה של ברייטון, כמו גם למואנס דאבור, שהבהיר כי כלל לא היה מודע לנושא. מכיוון שהעניין נפתר בין השחקנים לא נדרשה התערבותו של המאמן, אנדי הרצוג או של נציגי ההתאחדות.

 

 

נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
שיחה דרמטית. שחקני הנבחרת(צילום: ראובן שוורץ)

 

בינתיים בנבחרת ממשיכים להתכונן למשחק ביום שלישי (21:45) מול סקוטלנד בגלזגו. הסקוטים הביסו אמש (שבת) 0:4 את אלבניה וגרמו לדריכות אצל השחקנים, שאחד מהם אמר: "כמו שסקוטלנד נראתה מול האלבנים, יהיה לנו קשה אפילו לסיים בתיקו. הם יבואו בטירוף".

 

הנבחרת תקבל בחזרה את תומר חמד שהחלים מהדלקת במפשעה וערך אתמול אימון מלא, אך בכל מקרה ההרכב שפתח מול גואטמלה ימשיך גם בהאמפדן פארק. "הייתי מרוצה מהגישה שלכם. צריכים להמשיך באותו קו נגד סקוטלנד והכל יהיה בסדר", אמר הרצוג לשחקנים.

 

הבוקר תקיים הנבחרת אימון סגור בשפיים ומשם תמשיך ישירות לנתב"ג לקראת הטיסה בת שש השעות לגלזגו, כש-15 אוהדים יצטרפו לטיסה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שחקני נבחרת ישראל
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים