שתף קטע נבחר

אחיו של פרנק ריברי ייבחן בהפועל חדרה

סטיבן ריברי (23) שמשחק בכנף ימין ינסה להרשים את ניסו אביטן. גדל בבאיירן מינכן ושיחק בעיקר בליגות הנמוכות בצרפת, אך מאז הקיץ הוא ללא קבוצה

הפועל חדרה עובדת על חיזוק ומי שיחל להיבחן בקבוצה החל ממחר (רביעי) הוא אחיו של פרנק ריברי , סטיבן ריברי (23). סטיבן משחק בעמדת הקיצוני ימני וזאת בשונה מאחיו הגדול שנחשב לאחד הקיצוניים השמאליים הטובים בעולם בשנים האחרונות.

 


לטבלת ליגת העל 

 

ריברי הצעיר שיחק בקבוצת הנוער של באיירן מינכן, אך לא הצליח להגיע לרמות הגבוהות ובילה בעיקר בליגות הנמוכות. הוא שיחק גם בקבוצת המילואים של האימפריה הגרמנית ולאחר מכן חזר לצרפת שם שיחק באז'קסיו מהליגה השנייה ובבולון מהליגה השלישית, אותה עזב בקיץ ומאז לא מצא קבוצה.

 

סטיבן ריברי  (צילום: Getty Images)
סטיבן ריברי. בדרך לחדרה?(צילום: Getty Images)

 

אם ריברי אכן יצטרף לחדרה הוא לא יהיה השחקן הראשון בעל שם "מיוחס" שהגיע לליגת העל בשנים האחרונות. קדמו לו בין היתר דויד סולארי, שהוביל את עירוני קריית שמונה לאליפות היסטורית, שהוא אחיו של מאמן ריאל מדריד, סנטיאגו סולארי, ז'והאן מרסיאל ממכבי פתח תקווה שהוא אחיו הגדול של אנתוני מרסיאל ממנצ'סטר יונייטד ונייג'ל האסלביינק, שהוא האחיין של ג'ימי פלויד האסלביינק שכיכב בצ'לסי. בתוך כך, הנבחן הברזילאי, גוסטבו טקנטינוס, שנבחן בחדרה אכזב ושוחרר מהקבוצה.

 

בחדרה ממשיכים גם להתכונן לקראת משחק החוץ מול הפועל באר שבע ביום שבת (18:30). המאמן ניסו אביטן יפגוש את הקבוצה עימה הוא מזוהה ואילו אוסטין אג'ידה ולוסיו יפגשו גם הם את האקסית וצפויים לקבל פרחים מאלונה ברקת לפני המשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים