שתף קטע נבחר

רק בישראל: משה חוגג הכניס לחדר ההלבשה אוהד שגער בשחקנים

צעד הזוי של בעלי בית"ר י-ם אחרי ההפסד 2:1 לרעננה בחוץ: האוהד צעק 'אתם לא נלחמים, אין לכם כבוד'. אכזבה עצומה משיימן, אולנארה עשוי לעזוב בקרוב, קלינגר רוצה ארבעה שחקנים חדשים בחלון ההעברות של חודש ינואר

 

סערה בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד השני בשלושת משחקיו של ניר קלינגר במועדון, הפעם 2:1 להפועל רעננה, שהותיר את הקבוצה שקועה במקום האחרון בטבלה ועם פתיחת העונה הגרועה בתולדותיה - 24 אחוזי הצלחה בלבד.

 

 

הבעלים, משה חוגג, ביקש בסיום מהשחקנים לצאת מחדר ההלבשה ולהתנצל בפני האוהדים על היכולת. כשזה לא קרה בחר להכניס אוהד לחדר ההלבשה שגער בשחקנים: "אתם לא נלחמים, אין לכם כבוד". בהמשך יצא חוגג מאצטדיון רמת גן בליווי משטרתי ואמר לאוהדים: "רק אתם תוציאו את הקבוצה מהמצב הזה, בית"ר באש ובמים. מבטיח לכם שביום רביעי נשחק אחרת, אתם צודקים בהכל".

 

עוד קודם לכן, מאות אוהדים התאספו מחוץ לאצטדיון וצעקו לעבר השחקנים שהשקיפו מאזור חדרי ההלבשה על הבלגן: "תורידו את החולצות", "אין לכם בושה". אוטובוס השחקנים ורכבו של הבעלים נסעו החוצה בליווי ניידות. מי שיצא לבדו היה הבלם טל בן חיים, שספג קללות קשות.

 

בית"ר תארח כבר מחרתיים את מכבי נתניה, כשהיא רחוקה ארבע נקודות מהקו האדום. האוהדים מתכוונים למחות באימוני הקבוצה, כולל בזה שיתקיים ביום שישי לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל ת"א. "הקבוצה שחוגג בנה היא בושה אחת גדולה", אמר אחד השחקנים בסיום. "גם בלחץ של זמן, לא יכול להיות שמישהו יבנה קבוצה כזאת חלשה, פשוט לא פגעו באף שחקן. עשו פה בחירה של שחקני עבר, מילאו את חדר ההלבשה באגו, כל החלטה פה לא הייתה נכונה".

 

ערן לוי (צילום: אורן אהרוני)
שחקני בית"ר מאוכזבים. הלחץ בשיאו(צילום: אורן אהרוני)

 

הביקורת בבית"ר כלפי שחקנים גדולה במיוחד והרשימה ארוכה: במועדון לא מרוצים מההתנהלות של ארון אולנארה שאיחר להגיע לפתיחת האימונים, נקנס אחרי שיחה עם היו"ר אלי אוחנה

ואמש הורחק בעקבות שטות בסוף המחצית הראשונה, דבר שעלול להוביל לשחרור מוקדם שלו. שמואל שיימן ספג את הביקורת הקשה ביותר בעקבות יכולתו החלשה. השוער איתמר ניצן, שנכנס ברגע האחרון להרכב במקום דודו גורש שנפצע בברכו, היה אשם בשער הראשון. בבית"ר לא מבינים לאן נעלם יקוב סילבסטר, שהיה מצוין בעונה שעברה והשנה לא פוגע. גם מאור בוזגלו, שפתח בהרכב לראשונה העונה והיה אמור להרים את הקבוצה, הציג יכולת ירודה במיוחד. אחד מאנשי המועדון אמר עליו: "הוא כנראה מרוכז ביותר מדי דברים שלא קשורים לכדורגל".

 

קלינגר, שנאלץ להסתדר בלי הקפטן עידן ורד ומי שאמור היה להיות מחליפו אנתוני וראן הפצועים (גם אור אינברום ומיקי סירושטיין לא כשירים), לא מצליח להרים את הקבוצה ומתכנן מהפכה בסגל בינואר. לבית"ר צפויים משחקי מפתח בחודש הקרוב, ולכן המהפכה המדוברת עדיין לא יוצאת לפועל. על הפרק: צירוף של שוער, בלם, קשר אחורי וחלוץ. יתכן שגם מגן ימני יגיע אם אנטואן קונט לא יחזור לעניינים עד סוף החודש. ערן לוי ישוחרר והמטרה היא לדלל את הסגל באופן משמעותי במקביל לחיזוק, מבלי להוציא יותר מדי כספים בחלון ההעברות. "הכל הולך לנו הפוך", הסביר קלינגר. "אני יודע לאן הגעתי ועד כמה המצב קשה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
משה חוגג והאוהדים
צילום מסך
מומלצים