שתף קטע נבחר

 

בב"ש נושמים לרווחה: אל-חמיד יוכל לשחק מול מכבי ת"א

הבלם שנפצע בברכו ב-0:1 הדרמטי על בית"ר ת"א/רמלה בגביע, אינו סובל מקרע ברצועות בברכו ויעמוד לרשות מאמנו לקראת המשחק ביום שלישי. סבע שכבש: "חיכיתי 120 דקות כדי להיות במקום הנכון". מיגל ויטור עשוי לפתוח נגד הצהובים

בהפועל באר שבע נשמו היום (ראשון) לרווחה אחרי שהתברר כי הבלם חאתם אל-חמיד יוכל לשחק ביום שלישי מול מכבי ת"א (21:00). אל-חמיד נפצע במהלך ה-0:1 הדרמטי אמש מול בית"ר ת"א/רמלה בגביע המדינה והיה חשש כי הוא סובל מקרע ברצועות ברכו. הבלם ערך בדיקת MRI ובה התברר כי מדובר בחבלה בלבד.

 


הצביעו: מי ספורטאי השנה של 2018?  

 

בסיום המשחק הודו במועדון שהקבוצה נראתה רע מאוד, אך השחקנים כבר ממוקדים במשחק החשוב נגד מכבי תל אביב באצטדיון בנתניה. בבאר שבע רואים בו הזדמנות אחרונה לחזור למאבק האליפות, כשהפסד ייתן חותמת סופית על כך שהצלחת לא תגיע לבאר שבע שוב.

 

דיא סבע חוגג שער דרמטי בגביע (צילום: הרצל יוסף)
דיא סבע חוגג שער דרמטי בגביע. הסבלנות השתלמה(צילום: הרצל יוסף)

 

נייג'ל האסלביינק התלונן במחצית על רגישות בשריר ובקבוצה מקווים שהוא יוכל להיות כשיר למשחק. בכל מקרה נראה שהמאמן ברק בכר יציב קישור מעובה ואחד משחקני ההתקפה הבכירים לא יפתח, כך שאם ההולנדי לא יהיה כשיר במאה אחוזים ההחלטה של המאמן תהיה קלה יותר.

  

למרות הכל, דיא סבע בטוח ביכולת של באר שבע לנצח: "יש לנו יומיים להתכונן

ונתכונן טוב. אנחנו הפועל באר שבע. לא צריך לשכוח את זה. נתכונן ונגיע כמו שצריך. אי אפשר להסתיר שאנחנו בעונה פחות טובה אבל עדיין אנחנו מועדון גדול, קבוצה טובה וחזקה ונעשה הכל כדי לנצח. מבחינתו ברור שאפשר למחוק את הפער ממכבי. אם לא היינו חושבים ככה היה אפשר לסגור את הליגה וללכת הביתה".

 

הפועל באר שבע ברק בכר (צילום: הרצל יוסף)
ברק בכר. צפויה לו התלבטות(צילום: הרצל יוסף)

 

על השער הדרמטי שכבש אמר מלך השערים של העונה שעברה: "אני משחק כחלוץ ובשביל זה אני שם. חיכיתי 120 דקות כדי להיות במקום הנכון בזמן הנכון. ידענו שמצפה משחק קשה והתכוננו טוב. לא הלך לנו. באופן אישי, אני מתרכז בעונה הזאת. בעונה הקודמת הלך יותר. ידעתי שיהיה יותר קשה ולא אדפוק העונה 30 גולים כאילו כלום".


פורסם לראשונה 23/12/2018 07:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
טהא עם סבע
צילום: הרצל יוסף
מומלצים