שתף קטע נבחר

 

סומא איחר לאימון, לא צפוי להיכלל בסגל בשבת

לא שקט במכבי חיפה: הקשר הגינאי נשלח הביתה ולא ישחק מול בני יהודה (ש', 20:30). רמי גרשון: "רוצים לייצר רצף של ניצחונות". חלק מאוהדי הקבוצה מתכננים מפגן תמיכה ביעקב שחר

 

דקל קינן מדבר על מצבה של מכבי חיפה    (צילום: אלי סגל)

דקל קינן מדבר על מצבה של מכבי חיפה    (צילום: אלי סגל)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

לא שקט במכבי חיפה. סיידובה סומא איחר הבוקר (שישי) לאימון הקבוצה ונאסר עליו להצטרף לחבריו לקבוצה. מסתמן כי הגינאי לא יכלל בסגל של מרקו בלבול לקראת המשחק הביתי מול בני יהודה בשבת (20:30).

 

לטבלת ליגת העל

 

מרקו בלבול, שרשם ניצחון בכורה בליגה (0:1 על אשדוד) ושמר על מאזן מושלם מאז נכנס לתפקיד (כולל ה-0:5 בגביע מול הפועל מרמורק), צפוי להמשיך במערך של שלושה בלמים גם נגד בני יהודה. רמי גרשון אמר לקראת המשחק בשבת: "בני יהודה עושים עונה מצוינת ונתכונן אליהם בהתאם. אנחנו רוצים לייצר רצף של ניצחונות ולהתבסס כמה שיותר גבוה".

 

מכבי חיפה מ.ס אשדוד (צילום: אבי רוקח)
ינסה לשמור על מאזן מושלם. בלבול(צילום: אבי רוקח)

 

בלבול: "מצפה לנו משחק מול קבוצה ממושמעת, טקטית, אגרסיבית. כמו בכל משחק, גם מחר נבוא במטרה לקחת את כל שלוש הנקודות, קל וחומר שהמשחק אצלנו בבית עם הקהל שלנו. נמשיך ונתמיד בדרך שלנו, ורק כך נאסוף את הנקודות".

 

קמפיין תמיכה ביעקב שחר

כפי שפורסם אתמול ב-ynet, אחרי המחאה נגד יעקב שחר, מגיע גל התמיכה. אלפי אוהדי מכבי חיפה מתכננים כעת קמפיין תמיכה בנשיא המועדון.

 

אותם אוהדים מתכוונים להפיץ בציעים פליירים עם תמונתו של שחר ואף מנסים להשיג מימון לדגל פריסה מיוחד. בנוסף, יקראו בשמו במהלך רוב דקות המשחק. כזכור, שלשום במהלך ה-0:1 על מ.ס אשדוד נזרקו אבוקות לכר הדשא על ידי אוהדי הקבוצה ויגרמו לירוקים לעמוד לדין. זאת, כאמור, כחלק מהמחאה נגד שחר בשבועות האחרונים, שכעת כנראה נפסקת.

 

מתכננים כעת תמיכה בשחר. אוהדי מכבי חיפה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מתכננים כעת תמיכה בשחר. אוהדי מכבי חיפה(צילום: עוז מועלם)

 

אחד האוהדים היוזמים את הקמפיין אמר ל-ynet: "יענקל'ה תרם את חייו לטובת מכבי חיפה. לא יתכן שזו התודה שהוא מקבל מהקהל שלנו. רובו המכריע מודע לכך שאם יענקל'ה יעזוב, אנחנו נתרסק. נעשה הכול שהוא ישאר במועדון כמה שיותר שנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
סיידובה סומא
צילום: עוז מועלם
מומלצים