שתף קטע נבחר

זוארץ למאמנים: "תפסיקו לרוץ לכל קריאה"

יו"ר ההתאחדות הגיע לכנס חירום שערך ארגון המאמנים. ניסים בכר: "כל מה שאנחנו דורשים זה סבלנות וכבוד". אלישע לוי: "הבעיה היא אצלנו"

ארגון המאמנים ערך היום (שלישי) בתא הכבוד באצטדיון רמת גן כנס חירום בהשתתפות מאמני הליגות המקצועניות בעקבות גל פיטורי המאמנים האחרון. בכנס השתתפו גם יו"ר ההתאחדות החדש שינו זוארץ והמנכ"ל רותם קמר.

 

יו"ר ארגון המאמנים ניסים בכר אמר: "אנחנו לא אומרים שאסור לפטר, אנחנו יוצאים נגד הקלות הבלתי נסבלת בה הדבר נעשה. איך זה, למשל, שאופיר חיים 'מאמן העתיד' נלקח מקבוצה ומפוטר מזאת שלקחה אותו בתוך זמן קצר כל כך?".

 

בכר. מעמד המאמן ישתפר? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בכר. מעמד המאמן ישתפר?(צילום: אורן אהרוני)

 

עוד אמר בכר: "גם למאמנים יש תקופות רעות, אבל לא מאפשרים לך לשרוד אותן ולהגיע לטובות. יש מאמנים שמתביישים להיחשף ולתאר את מצבם הכלכלי. כל מה שאנחנו דורשים זה סבלנות, כבוד והתחייבות לשלם למאמן עד סוף העונה".

 

זוארץ הוסיף: "כמו שצריך בעלים טובים, כך צריך מאמנים טובים. אם אין מאמן טוב, חזק ודומיננטי בקבוצה, היא לא תצליח. כאן תמיד הזעזוע בקבוצה מתבטא בפיטורי מאמן וזה לא נכון. נדרש זמן כדי שמאמן יבטא את עצמו. השחקנים חייבים להבין שהמאמן הוא בעל המשרה הבטוח ביותר במועדון. אבל אל תסירו מעצמכם אחריות - אל תסכימו לחתום על פיצוי של חודש או משהו דומה. תעמדו על שלכם. תפסיקו לרוץ לכל קריאה. כבדו אחד את האחר. ראיתי לא מעט מקרים שמאמנים מתקשרים ומציעים את עצמם עוד טרם פוטר המאמן".

 

שינו זוארץ יו
זוארץ. תמך במאמנים, אבל גם ביקר אותם(צילום: עוז מועלם)

 

אלישע לוי שפוטר שלשום ממכבי פ"ת, שעד לא מזמן זוארץ היה מראשיה, הוסיף: "שינו צודק, הבעיה היא אצלנו. אנחנו לא מאוחדים ולכן לא סופרים אותנו. מעולם לא חתמתי על סעיף פיצוי של חודש, גם לא אחתום. חייבים לקבוע שכר מינימום למאמנים בליגות השונות וכולם צריכים לזכור שהכדורגל לא יכול להתקיים בלי מאמנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שינו זוארץ
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים