שתף קטע נבחר

לוקה זחוביץ' סיכם בבית"ר ירושלים, שמנסה להשלים את מעברו

נציגיו של החלוץ (23) ממאריבור, בנו של כוכב העבר של נבחרת סלובניה זאלטקו זחוביץ', טענו כי הוא סגר את תנאיו. בית"ר עדיין צריכה לסגור את דמי המעבר שלו מול קבוצתו. יקוב סילבסטר צפוי לעזוב. אלי אוחנה סיכם עם הפועל קטמון על העברת ערן לוי, עסקת אילון אלמוג על סף פיצוץ

לוקה זחוביץ' סיכם בבית"ר ירושלים. החלוץ הצעיר (23) ממאריבור, בנו של כוכב העבר של נבחרת סלובניה זלאטקו זחוביץ', יצטרף כעת למועדון. בעקבות זאת צפוי יקוב סילבסטר לעזוב. בית"ר עוד צריכה לסגור את נושא דמי המעבר של השחקן מול מאריבור.

 

נציגיו בסלובניה אישרו כי הוא יצטרף לבית"ר, וסוכניו של זחוביץ' עידכנו בנושא את הפועל באר שבע שאליה היה מועמד. כעת הכל תלוי בדרישה של מאריבור לגבי דמי המעבר. בית"ר צפויה לשלם תמורת הסלובני סכום של 1.5 מיליון אירו. בבאר שבע הודו שי החלוץ העדיף את ההצעה שקיבל מהירושלמים על פני זו אותה הגישו לו.

 

לוקה זחוביץ' (צילום: AP)
לוקה זחוביץ' במדי מאריבור(צילום: AP)

 

זחוביץ' החל את הקריירה בקבוצת הנערים של ולנסיה, בה כיכב אביו בתחילת שנות ה-2000. לאחר ששיחק גם בבנפיקה הוא עלה לבוגרים של מאריבור ב-2013 ובהמשך לבש גם את המדים של ורז'יי והירנביין ההולנדית. העונה כבש זחוביץ' 9 שערים ב-16 משחקים במדי מאריבור. כמו כן הוא הופיע פעם אחת במדי נבחרת סלובניה מול קפריסין באוקטובר האחרון.

 

זלטקו זחוביץ', אביו של לוקה והמנהל הספורטיבי של מאריבור הסלובנית, הכחיש את הסיכום בשיחה עם ynet: "לא הגיעה למאריבור שום הצעה מבית"ר ירושלים, כך שלוקה לא עובר לשם בינתיים. אבל אולי זה יקרה, למה לא? ישראל מדינה טובה ויפה ויש בה כדורגל טוב".

 

לוקה זחוביץ' (צילום: AP)
כבש העונה 9 שערים. לוקה זחוביץ'(צילום: AP)

 

בית"ר סיכמה עם קטמון על העברת ערן לוי

יו"ר בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, נפגש אמש (שני) עם ראשי הפועל קטמון והגיע איתם לסיכום על העברתו של ערן לוי. הקשר לא ייפגע כלל מהבחינה הכלכלית במקרה שיעבור לקבוצה מהליגה הלאומית, מכיוון שבית"ר תממן את תשלום חוזהו עד לסיום העונה.

 

 

כפי שפורסם ב-ynet, ראשי קטמון החליטו ללכת על המהלך, אולם היה ברור מבחינתם כי לא יעמדו בתנאי שכרו של הקשר. בשל כך, רק אחרי הפגישה אמש עם אוחנה, בה התברר סופית שבית"ר תעזור במימון שכרו, קיבלו במועדון את האור הירוק.

 

 

ערן לוי על הספסל (צילום: עוז מועלם)
מוכן לרדת ללאומית. ערן לוי(צילום: עוז מועלם)

 

אחרי שהושג הסיכום בין שני המועדונים לגבי הקשר, שתוקף השעייתו מבית"ר בעקבות הראיון לידיעות אחרונות פג אתמול, מחכות שתי הקבוצות לתשובה מלוי עצמו אם יהיה מוכן לעבור לקטמון. נראה שהשחקן יעדיף את הקבוצה מהלאומית על פני ההצעות שקיבל ממ.ס אשדוד והפועל רעננה, אבל ייתכן שיחכה אם יקבל הצעה מהפועל חיפה. שרון מימר מעדיף אמנם שהוא לא יצטרף, אבל יואב כץ מעוניין בו. נכון לעכשיו נוטה לוי להשיב בחיוב על מנת לעזור לקטמון לעלות לליגת העל.  

 

משה חוגג בית
משה חוגג ואלי אוחנה(צילום: אוהד צויגנברג)

 

בבית"ר עסוקים בימים האחרונים בשחרור שחקנים כמו יעקב בריהון (שדורש לעזוב רק עם הכרטיס ביד), לירוי צעירי, מתן פלג ודין אקפי. גם יקוב סילבסטר עשוי לעזוב. המטרה בקבוצה

היא להחתים חלוץ זר. עסקת צירופו של אילון אלמוג על סף פיצוץ, מאחר שמכבי ת"א דורשת עבורו 1.8 מיליון אירו, אחרי שכבר סיכמה עם בית"ר על 1.5 מיליון. בירושלים עדיין מקווים שהעסקה תצא לפועל.

 

בסביבתו של אלמוג זועמים: "לא יכול להיות שמכבי ת"א משנה סכומים ברגע האחרון". נציגי השחקן מתכוונים להיפגש היום עם ראשי הצהובים, אחרי שהוא כבר סיכם בבית"ר לחמש שנים ונפגש עם קלינגר.

 

בירושלים מקווים שאנטואן קונט יוכל לחזור לשחק כבר בעוד שבועיים, ובעיקר מודאגים מהמצב בתחתית לאור אחוזי ההצלחה הנמוכים בטדי. במועדון אמרו: "ביום שני נשחק נגד מכבי ת"א, שהיא הקבוצה הכי חזקה בליגה. אנחנו בבעיה ויהיה קשה מאוד להגיע לפלייאוף".

 

אילון אלמוג (צילום: אתר מכבי תל אביב )
עדיין לא עובר לירושלים. אילון אלמוג(צילום: אתר מכבי תל אביב )

 

משה חוגג הציב כזכור לקלינגר את ההעפלה לפלייאוף העליון כמטרה בסיסית. המאמן מחזיק אמנם בחוזה לעונה הבאה, אבל נראה כי יהיה תחת מבחן עד לתום העונה הנוכחית, בה כבר הגיע התקציב של בית"ר ליותר מ-60 מיליון שקל.

 


פורסם לראשונה 15/01/2019 09:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים