שתף קטע נבחר

בעקבות מזג האוויר: המשחק בין סכנין למכבי חיפה עלול להידחות

משחק הגביע בין הקבוצות (רביעי, 20:45) בסכנת דחייה בגלל הסערה הצפויה. רמי גרשון צפוי לפתוח על הספסל, מרקו בלבול ייאלץ להסתדר בלי סלליך הפצוע ושועה המוצהב. מוחמד אבו פאני יחזור מההשאלה בהפועל חדרה

 

בעקבות מזג האוויר הסוער הצפוי: חשש שהמשחק בין בני סכנין למכבי חיפה מחר (רביעי, 20:45) בשמינית גמר הגביע לא יתקיים. אופציה של דחיית המשחק כבר נבחנת, ואם הוא יועבר ליום חמישי, גם משחקי הליגה של הקבוצות המתוכננים לשבת עלולים להידחות.

 

מרקו בלבול, שמגיע למפגש עם מאזן מושלם על הקווים של הירוקים, ייאלץ להסתדר בלי סינטיהו סלליך שנפצע מול הפועל באר שבע וירדן שועה המוצהב. רמי גרשון כשיר, אך צפוי לפתוח על הספסל. על פי החלטתו של בלבול, מוחמד אבו פאני יחזור מההשאלה בהפועל חדרה ויעמוד לרשות מכבי חיפה לאחר מחזור המשחקים הקרוב.

 

עמיר תורג'מן (צילום: אלעד גרשגורן)
אצטדיון דוחא. המשחק יתקיים?(צילום: אלעד גרשגורן)

 

בלבול אמר בין היתר במסיבת העיתונאים: "המטרה הראשונה שלי היא לבנות תשתית, ואני לא מתעסק במועד ההעברות בינואר אלא בגביע. יש הרבה דרכים לנצח במשחקים, אבל אני מאוד מאמין בסגנון שאנחנו משחקים בו לאחרונה ויש הרבה שיטות. השחקנים צריכים להיות חכמים על המגרש ומוכנים לכל סיטואציה".

 

על אברם גרנט, ששמו הוזכר כמועמד להגיע, אמר בלבול: "אברם אחד המאמנים הגדולים וחבר טוב. מכירים הרבה שנים, ויש לי עוד הרבה חברים". על עוזר המאמן החדש שלו, לואיס בואה מורטה: "מדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה, רציתי להביא אותו בקדנציה הקודמת אבל זה לא צלח - ואני שמח שזה מסתדר עכשיו".

 

מרקו בלבול (צילום: גיל נחושתן)
מרקו בלבול. מאמין בסגנון(צילום: גיל נחושתן)

 

אעיד חבשי, שהפך לבלם מוביל ומשמעותי מאז שבלבול הגיע, אמר: "מאז שמרקו הגיע היינו יחד בנבחרת צעירה, הוא מכיר את כולם והתחברנו מאוד. יש לנו שתי שיטות ושיטת שלושת הבלמים עושה לנו טוב. אני לא משווה את השיטות בין הקבוצה לנבחרת. אני שמח שאני נמצא במועדון הכי טוב בארץ. מרקו הביא רוח חדשה לקבוצה ואנחנו שמחים שאנחנו מצליחים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מרקו בלבול
צילום: עוז מועלם
מומלצים