שתף קטע נבחר

בני סכנין: דרסליה צפוי לחתום ביממה הקרובה

אחרי משחק הגביע הערב (ג, 20:30) מול מכבי חיפה באצטדיון דוחא צפויה הנהלת המועדון להחתים מאמן שלישי העונה. עמנואל אמבולה יפתח בהרכב, חואן קרלוס ועודד קוטר ידריכו את השחקנים מהקווים

בצל פיטורי עמיר תורג'מן, בבני סכנין השלימו את ההכנות לקראת משחק הגביע הערב (שלישי, 20:30) מול מכבי חיפה באצטדיון דוחא, משחק שנדחה כזכור בשבוע שעבר בגלל תנאי מזג האוויר. על הקווים יעמוד מאמן הכושר חואן קרלוס ולצידו עוזר המאמן עודד קוטר.

 

 

לאחר המשחק צפויה הנהלת בני סכנין להחתים מאמן שלישי העונה. המועמד המוביל הוא גיורגי דרסליה, שאתמול (ב') כבר נפגש עם ראשי המועדון וסיכם את מרבית תנאי העסקתו. בסכנין העדיפו להחתים את דרסליה לאחר שהבינו שאלישע לוי לא יגיע, וגם בשל העובדה שהוא מכיר את המועדון בניגוד לחיים סילבס, שגם הוא היה מועמד.

 

בסכנין בחרו בדרסליה בגלל שאלישע לוי לא יגיע (צילום: עדי סרדס) (צילום: עדי סרדס)
בסכנין בחרו בדרסליה בגלל שאלישע לוי לא יגיע(צילום: עדי סרדס)

 

דרסליה שימש בעבר כאיש צוות האימון בבני סכנין בתקופה בה אימן אלישע לוי את הקבוצה לפני עשור. השניים הצעידו אז את הקבוצה למקום הרביעי ולהעפלה לאירופה. כעת ינסה דרסליה

להשאיר את סכנים בליגת העל.

 

דרסליה מתכוון לצרף שלושה שחקנים זרים לסגל בתקווה לשדרג אותו. מעמדתם של ישראל זגורי ומוחמד כליבאת, בו מעוניינת הפועל רעננה, אינו ברור וככל הנראה השניים יקבלו הודעה כי הם רשאים למצוא קבוצה חדשה.

 

המגן השמאלי עמונאל אמבולה, ששולב בהפסד (4:0) להפועל חיפה בשבת האחרונה, יחזור הערב להרכב. גם מוחמד גדיר, שריצה עונש הרחקה, יפתח ב-11. במועדון מקווים שהאוהדים ישובו לעודד את הקבוצה אחרי פיטוריו של תורג'מן.

 

הרכב משוער: מחמוד קנדיל; מארון גנטוס, סארי פלאח, אלבן פנישי, עמנואל אמבולה; חאלד חלאילה, מהראן ראדי, איהאב גנאים, ישראל זגורי; שלומי אזולאי, מוחמד גדיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עדי סרדס
גיורגי דרסליה
צילום: עדי סרדס
מומלצים