שתף קטע נבחר

כך שינו הכישלונות את התוכניות של הפועל ב"ש

האלופה המתרסקת תיכננה להחתים רק חלוצים חופשיים, אבל כעת שוקלת להשקיע כסף בשחקני התקפה ולא מן הנמנע שגם בלם יצורף. מה עשוי להביא לפרידה מברק בכר ומי ירוויח הכי הרבה מהעזיבה הצפויה של סבע

 

הפועל באר שבע מאוכזבת (צילום: ראובן שוורץ)
מה קורה לב"ש? בן ביטון וחנן ממן בסיום(צילום: ראובן שוורץ)

 

ההפסד והיכולת הירודה שהציגה הפועל באר שבע בהפסד 3:1 להפועל רעננה הותירו את אנשיה בהלם. במועדון היו בטוחים שהניצחון בשבוע שעבר על מכבי פתח תקווה באותה התוצאה יוציא את קבוצתם לדרך חדשה.

 


 

 

במהלך השבוע האחרון שרר מצב רוח טוב באימונים ונדמה היה שהביטחון חוזר, אבל אתמול שוב צפו הבעיות איתן מתמודדת הקבוצה העונה. גם שער היתרון של חנן ממן (שערו השלישי בשני המשחקים האחרונים), שנכבש ממצב נבדל, לא מנע את ההתרסקות. אף שחקן של באר שבע לא ניגש לעמדת הראיונות בסיום, מה שמלמד על הלך הרוח במועדון.

 

הפועל באר שבע מאוכזבת (צילום: ראובן שוורץ)
ככה הוא לא רצה לחגוג הופעה 300 במועדון. מאור מליקסון מאוכזב(צילום: ראובן שוורץ)

הפועל באר שבע מאוכזבת (צילום: ראובן שוורץ)
גם הרוש מנסה להתאושש מהמכה(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

הגיבור הטראגי של המשחק היה ללא ספק שיר צדק. אחרי ימים סוערים בהם הוא והמועדון הוציאו את הכביסה המלוכלכת החוצה בדרך לפרידה, לקראת סוף השבוע עשו הצדדים פניית פרסה. בשיחה שקיים צדק עם ראשי המועדון הוחלט להשאירו ולהחזיר אותו לסגל.

 

ההחלטה נבעה מאינטרסים משותפים. הקבוצה נשארה ללא בלמים מחליפים עקב פציעותיהם המתמשכות של מיגל ויטור ומתן אוחיון, ואילו צדק לא קיבל הצעות אטרקטיביות ממועדונים גדולים אחרים.

 

שיר צדק (צילום: ראובן שוורץ)
הגיבור הטראגי. שיר צדק(צילום: ראובן שוורץ)

 

כבר במהלך המחצית הראשונה צדק נכנס כמחליף לאחר פציעתו של לואי טהא. לבלם היה חלק בשער השוויון של רעננה, לאחר שמסירה רעה שלו למרואן קבהא הובילה לחטיפת הכדור.

בשער השלישי הוא היה אשם כשנגח גרוע לאחור ושלח את הכדור לאור דסה, שהתקדם ובעט פנימה. אותו מהלך התרחש כשמרבית השחקנים עלו קדימה במטרה להשוות והפקירו את החלק האחורי.

 

המאמן ברק בכר שוב קיבל קריאות עידוד מרבים מהאוהדים, אך גם ביציע ברמת גן, ובעיקר ברשתות החברתיות, גברו הקולות שקראו לו לקחת אחריות ולהתפטר. חשוב לציין שהנושא כלל לא עולה על סדר היום במועדון, אך אם המצב לא ישתפר בהחלט ייתכן שבקיץ יחליטו שני הצדדים על פרידה למרות שהמאמן מחזיק בחוזה לשלוש עונות נוספות. 

 

ברק בכר (צילום: ראובן שוורץ)
בכר קיבל עידוד, אבל יש אוהדים שקוראים לו להתפטר(צילום: ראובן שוורץ)

 

ההפסד יזרז את הבעלים אלונה ברקת לצרף שחקני חיזוק. העובדה שדיא סבע נמצא בסין ואמור לחתום בגוואנגז'ו R&F ושעדן בן בסט אמור לעזוב (לא נכלל בסגל) תוביל כנראה לצירופו של חלוץ נוסף. במועדון לא התכוונו להשקיע סכומי כסף גדולים ולצרף רק שחקנים חופשיים, אבל כעת נראה שבעקבות ההכנסות ממכירת סבע (מוערכות בחמישה מיליון אירו) ישקלו בקבוצה לפנות גם לשחקנים עבורם יידרשו לשלם דמי העברה.

 

המרוויח העיקרי מעזיבתו של סבע הוא ניב זריהן שגם הוא, כמו צדק, כבר קיבל הודעה לפיה הוא רשאי לחפש קבוצה חדשה וכעת הוחלט להשאירו. בכלל, התוצאות האחרונות מובילות את המערכת לשינויים גדולים בתוכניות, ולא מן הנמנע שבגלל היכולת של ההגנה יצורף גם בלם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים