שתף קטע נבחר

 

במקרה של פלייאוף תחתון: בכר יעזוב את ב"ש?

האלופה שוב לא ניצחה, נשארה במקום השביעי ואם תחמיץ את הפלייאוף העליון – המאמן והמועדון עשויים להחליט יחד על פרידה בסיום העונה. אם בן בסט יעבור להפועל תל אביב, באר שבע תנסה להביא חלוץ אחר עד לסגירת חלון ההעברות ב-5 בפברואר. וגם: למה באמת סופסל אריאל הרוש?

 

הפועל באר שבע אמנם סיימה אתמול (שבת) ב-1:1 את המשחק מול מכבי נתניה בזכות שריקה לא נכונה לפנדל של השופט אלי חכמון, אבל האוהדים מרגישים כמו אחרי הפסד נוסף. כעשרת אלפים אוהדים בלבד הגיעו למפגש למרות שכמות המנויים עומדת על יותר מ-12 אלף, ורבים מאלה שהטריחו את עצמם שרקו בוז במחצית. אחרים יצאו מהאצטדיון לפני השריקה לסיום.

 

 

לפני הפתיחה האוהדים ביציע הדרומי קראו לשחקנים ולאנשי הצוות המקצועי. בסיום ניגשו השחקנים להודות להם, אך בדרך ליציע הבינו שהאוהדים לא ממש מעוניינים בכך, והם חזרו למרכז המגרש. רק חאתם אל-חמיד ואוהד לויטה התקרבו לקהל.

 

ברק בכר (צילום: ראובן שוורץ)
ברק בכר. יעזוב בקיץ?(צילום: ראובן שוורץ)

 

ברק בכר, שלצד השחקנים סופג את הביקורת על המצב העגום של באר שבע, עדיין בטוח ביכולת שלו להוציא את העגלה מהבוץ. אבל אם הקבוצה שנבנתה כדי להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות לא תגיע לפלייאוף העליון (כרגע היא עם אותו מספר נקודות של הפועל חיפה, שתפגוש הערב ב-20:30 את מכבי תל אביב), עשויים בכר והמועדון להחליט במשותף על פרידה. אחרי ההרחקה של בכר בהפסד למכבי חיפה, אתמול הורחק מאמן השוערים גיא ויזינגר שצפוי לעמוד לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

 

לא פחות מארבעה שחקנים, שלפני שלושה שבועות קיבלו הודעה על כך שהם לא בתוכניות ורשאים לחפש קבוצה, שיחקו אתמול. שניים פתחו בהרכב, דור אלו וניב זריהן, ושניים נכנסו כמחליפים, עדן בן בסט ושיר צדק. ג'ון אוגו, שהיה במשא ומתן עם מספר קבוצות באירופה וכבר הובא לו מחליף (קווין טאפוקו), פתח גם הוא ב-11. מבין השחקנים האלה נראה שרק בן בסט קרוב לעזיבה, ככל הנראה להפועל תל אביב. אם זה באמת יקרה, ייעשה מאמץ להביא חלוץ עד לסיום חלון ההעברות ב-5 בפברואר.

 

אוהד לויטה הפועל באר שבע (צילום: עוז מועלם)
אוהד לויטה. פתח במקום הרוש(צילום: עוז מועלם)

 

סוגיה מעניינת היא עמדת השוער. רבים הופתעו כשלויטה פתח בין הקורות ואריאל הרוש הוצב על הספסל. במועדון טענו כי הרוש הפצוע קיים השבוע רק שני אימונים, ומנגד טענו גורמים כי הספסול היה מסיבות מקצועיות ובגלל התנהלותו של הרוש. הקשר הצעיר תומר כספי התחמם לאורך רוב שלבי המשחק ובסופו של דבר לא שולב כמחליף. יוספי היה טוב בהופעת הבכורה שלו נגד מכבי חיפה ושלושה ימים לאחר מכן גם פתח בהפסד בגביע למכבי נתניה, אך הוחלף במחצית ומאז לא שיחק דקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים