שתף קטע נבחר

ניר קלינגר: "מגיעים רגועים, אבל דרוכים"

מאמן בית"ר ירושלים דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בטדי (ראשון, 21:00): "אנחנו לא מרפים ולא מסתפקים במועט". בוזגלו על המפגש עם האקסית: "מתרגש". הצהובים-שחורים הציגו את שחקני הרכש החדשים גדי קינדה, אנתוני אנאן ומיחאי וודוץ

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון (21:00), במהלכה הציגה את שלושת שחקני הרכש החדשים - גדי קינדה, אנתוני אנאן ומיחאי וודוץ.

 

לטבלת ליגת העל

 


 

 

"עשינו צעדים טובים ונכונים להווה ולעתיד", אמר המאמן ניר קליגר בנוגע לרכש שעשה המועדון, "נכון שגדי לא יוכל לשחק נגד ביום ראשון, אבל אני בטוח שלטווח הארוך זה ייתן לנו מגוון אפשרויות בפאזל שלנו. אנחנו עם הפנים למשחק נגד מכבי חיפה, שזה הדבר המרכזי".

 

  (צילום: עמית שאבי)
בוזגלו וקלינגר. "אתאכזב אם לא נגיע לפלייאוף העליון"(צילום: עמית שאבי)

 

"אלי אוחנה, משה חוגג ואני חשבנו שהסגל צריך לעבור שדרוג בכמה עמדות. מבחינתי, אין מילה כזאת עומס של שחקנים. מועדון כמו בית"ר ירושלים צריך ליישר קו עם המועדונים הגדולים ולייצר סגל שייתן מענה איכותי למטרות שלו".

 

"בשבועות האחרונים אנחנו מנסים להוריד את מפלס הדרמה", הוסיף קלינגר. "הרבה אנשים מתעניינים במועדון ומייצרים דרמות חדשות. כל הקרדיט על הרצף הטוב שלנו מגיע לשחקנים. ווינרים יודעים להתמודד עם תחרות, זה רק עושה להם טוב. נעשה הכל כדי להביא את הקבוצה הכי גבוה שאפשר".

 

  (צילום: עמית שאבי)
"רוצים לייצר קו עם המועדונים הגדולים". קלינגר(צילום: עמית שאבי)

 

"הקהל המדהים של בית"ר נותן לנו כוח. השחקנים מרגישים את האנרגיות והתמיכה להם. אנחנו גיעים למשחק רגועים מצד אחד, אבל דרוכים מצד שני. מאמינים בעצמנו".

 

"כל מה שעשינו עד עכשיו זה נכון, אבל לא מצוין. למרות הקשיים והפער העצום מהפלייאוף העליון, זה תלוי בנו. אם לא נצליח, אתאכזב מאוד. התחרות קשה מאוד, אבל אם נעשה את שלנו, נהיה במצב טוב. אנחנו לא מרפים ולא מסתפקים במועט".

 

  (צילום: עמית שאבי)
קלינגר עם הרכש: אנאן, קינדה ו-וודוץ(צילום: עמית שאבי)

 

מאור בוזגלו: "אני מתרגש לקראת המשחק נגד מכבי חיפה. היא דאגה לי בתקופת השיקום וזה נתון להערכה ובכלל לא מובן מאליו. כרגע אני נהנה מכל רגע בבית"ר ירושלים, למרות התקופה הלא פשוטה שעברנו. עכשיו אנחנו במומנטום טוב ורוצים לייצר יציבות".

 

"אני שמח שהשכחתי את התקופה הקשה שעברתי וחזרתי בצורה די מרשימה מבחינתי", הוסיף הקשר, "אבל זה לא מספק אותי, אני תמיד רוצה להיות טוב יותר - כמו כל הקבוצה שלנו".

 

 

מאור בוזגלו

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שאבי
קלינגר ושחקני הרכש
צילום: עמית שאבי
מומלצים