שתף קטע נבחר

לפני הדרבי: אבוקות באימוני מכבי והפועל חיפה

שני הקהלים הגיעו לכפר גלים וקריית חיים ועודדו את השחקנים. האוהדים הירוקים גרמו להצתת מטע בננות, המשטרה חוקרת את האירוע. האדומים פרצו לכר הדשא. צפי ל-25 אלף צופים ביום שני (21:00) בסמי עופר

  

48 שעות לפני הדרבי החיפאי (ב', 21:00) אותו תארח הפועל, והאוהדים של שתי הקבוצות בטירוף לקראת המשחק. הבוקר (שבת) הגיעו מאות אוהדי מכבי חיפה למתחם האימונים בכפר גלים, הדליקו אבוקות ורימוני עשן ועודדו את השחקנים. 

 

 

האבוקות שהשליכו האוהדים גרמו להצתת מטע בננות השוכן בסמוך למגרש האימונים. המשטרה חוקרת את האירוע. מדוברות המשטרה נמסר: "במוקד 100 התקבל דיווח כי במהלך אימון של מכבי חיפה במגרש האימונים בכפר גלים הופעלו כ-20 אבוקות שחלקן הושלכו אל המגרש וחלקן סמוך למטע בננות בו התפתחה דליקה שטופלה ע"י כיבוי אש. האירוע הסתיים ללא נפגעים ושוטרי תחנת טירת הכרמל, בשת"פ חוקרי מז"פ וחבלן שהגיע למקום, אספו ממצאים מהזירה, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הנסיבות ואיתור מבצעי העבירה".

 

השריפה במטע הבננות (צילום: דוברות המשטרה)
השריפה במטע הבננות(צילום: דוברות המשטרה)
 

האבוקות שנמצאו בשטח (צילום: דוברות המשטרה)
האבוקות שנמצאו בשטח(צילום: דוברות המשטרה)

 

קפטן מכבי חיפה, נטע לביא, הודה לאוהדים על התמיכה ואמר להם: "אנחנו מבינים מהי חשיבות הדרבי, נעשה הכל כדי שתחגגו אחרי המשחק". בצד המקצועי, המאמן מרקו בלבול יחסר את ארנסט מאבוקה וגיא חיימוב המוצהבים וכמובן את סינטיהו סלליך, שגמר את העונה.

 

רז מאיר יפתח במקום מאבוקה, עומרי גלזר על חשבון חיימוב. מוחמד אבו פאני צפוי לקבל מקום ב-11 אחרי שעלה מהספסל במקום סלליך מול חדרה וכבש. בלבול מתלבט מאוד לגבי המערך, כאשר הוא שוקל לשוב לזה שכולל שלושה בלמים.

 

שמח גם בקריית חיים

גם בצד האדום היה שמח. כ-300 מאוהדי הפועל חיפה הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה בקריית חיים, שרו שירי עידוד, השליכו אבוקות ואף פרצו לכר הדשא כדי להניף למספר דקות את השחקנים על הכתפיים.

 

אוהדי הפועל חיפה (צילום: באדיבות הפועל חיפה)
אוהדי הפועל חיפה פורצים לכר הדשא(צילום: באדיבות הפועל חיפה)

 

בפן המקצועי, דור מלול ייעדר בשל כרטיסים צהובים ולירן סרדל צפוי להחליפו ב-11. גם בן אז'ובל צפוי לפתוח בדרבי. המאמן שרון מימר יודע שרק הבטחת מיקומה של קבוצתו בפלייאוף העליון יעניק לו חוזה לעונה הבאה במועדון, בטח אחרי ההפסדים למ.ס אשדוד ובני יהודה.

 

כ-120 שוטרים ועוד 400 סדרנים ומאבטחים יגיעו לאבטח את הדרבי ביום שני בסמי עופר. "אנחנו מצפים ל-25 אלף צופים ביציעים", הסביר סגן מפקד תחנת חיפה, סגן ניצב עמית פולק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
השריפה במטע הבננות
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים