שתף קטע נבחר

 

טהא: "לא חשוב לשחק כדורגל יפה, אלא לנצח"

אחרי ה-1:2 על הפועל חדרה, שקירב אותה להבטחת מקום בפלייאוף העליון, בהפועל ב"ש מודים: "זה משחק שלפני חודש היינו מפסידים בו"

לראשונה ב-2019 הצליחה הפועל באר שבע לרשום שני ניצחונות ליגה רצופים, כשגברה אתמול בחוץ 1:2 על הפועל חדרה. בקבוצה מודעים לכך שהיכולת במשחק לא הייתה גבוהה וכמו נגד נגד בית"ר ירושלים בשבוע שעבר, אז ניצחה הקבוצה 1:3, גם הפעם יחסי הכוחות על כר הדשא היו שווים. אבל מה שמעודד את אנשי באר שבע זה שלמרות יכולת לא גבוהה במיוחד, הצליחו השחקנים לנצח משחק ש"לפני חודש היינו מפסידים בו", כדבריהם.

 

לטבלת ליגת העל

 

לאחר תקופה ארוכה הצליח המאמן ברק בכר להציב הרכב שהפתיע את היריבה, כשחאתם אלחמיד חזר להרכב מעונש הרחקה בשל צהובים כשמי שפינה את מקומו בהגנה היה דווקא המגן השמאלי אורן ביטון שנותר על הספסל. עד לפתיחת המשחק לא היה ברור מי יוצב כמגן שמאלי. נראה היה שבכר יציב מערך של חמישה שחקני הגנה, כשנייג'ל האסלביינק (שתפס את מקומו בהרכב של חן עזרא הפצוע), יתופקד כמעין מגן שמאלי או ליתר דיוק שחקן כנף שמאל. בסופו של דבר אלחמיד, הבלם הכי טוב ויציב של באר שבע העונה, הוצב כמגן שמאלי. לאחר המשחק הסבירו בבאר שבע שהמטרה הייתה להצר את צעדיו של ניית'ן אודווה, שמוצב בצד הימני של התקפת חדרה. אגב, לקראת הסיום אלחמיד חש כאבים באיזור המפשעה ושרירי הבטן התחתונה, איזור בו יש לו פציעה כרונית.

 

זריהן כובש מול אג'ידה (צילום: ראובן שוורץ)
זריהן כובש שער ראשון במדי ב"ש שהוא לא מול בית"ר(צילום: ראובן שוורץ)

 

את שני השערים כבשה באר שבע תוך שתי דקות במהלך המחצית השניה, כשבשניהם חנן ממן מנצל איבוד כדור של שחקני חדרה כדי לבשל לניב זריהן ובן שהר, שבנגיעה אחת מצאו את הרשת. מבחינת שני הכובשים מדובר בשערים חשובים מאוד. זריהן, לראשונה מאז הצטרף לקבוצה, כבש שער ליגה שלא נגד בית"ר ירושלים.

 

הבלם לואי טהא סיכם: "אנחנו משחקים ממשחק למשחק ועוד לא הבטחנו את המקום בפלייאוף העליון. במצב שלנו לא חשוב לשחק כדורגל יפה, אלא לקחת שלוש נקודות. אני בטוח שאם נבוא באותה גישה כמו נגד בית"ר בשבוע שעבר, שהשחקנים רצו, נלחמנו ונתנו את הכל אני בטוח שננצח את הפועל חיפה ונבטיח את המקום בפלייאוף".

 

שהר חוגג עם בכר (צילום: ראובן שוורץ)
ברשימה אקסלוסיבית. שהר(צילום: ראובן שוורץ)

 

"השער שספגנו הכניס אותנו קצת ללחץ אבל זה הכדורגל. על טעויות משלמים ונענשנו בגול", המשיך טהא. "כמו שאמרתי, לא צריך להסתכל יותר מדי רחוק אלא להסתכל מדרגה מדרגה. שינינו כולם בקבוצה את הגישה. ידענו שרק ביחד נצליח לנצח ומכאן צריך להמשיך באותה הדרך".

 

כפי שנחשף ב-ynet לפני שבוע, הקפטן לשעבר, אליניב ברדה, קיבל אישור רפואי לחזור בהדרגה לשמש בתפקידו כעוזר מאמן ואתמול נרשם בטופס המשחק, אך ישב ביציע.

 

במועדון פתחו בהכנות אדמיניסטרטיביות לעונה הבאה. לאחר שלוש עונות בהן חברת "פומה" הלבישה וסיפקה ציוד ספורט לקבוצה, נראה שהחל מהעונה הבאה תעשה זאת חברה אחרת. מחנה האימונים בקיץ יערך שוב בפולין, אך לא באתר "רמס" אליו הגיעה הקבוצה בשנים האחרונות, אלא במיקום אחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים