שתף קטע נבחר

אלירן עטר צפוי להישאר במכבי ת"א, אבל יידרש לקצץ בשכרו

החלוץ מרוויח העונה 450 אלף דולר, ובקבוצה רוצים שיישאר אבל בתנאים חדשים. יואב ג'רפי על הכוונת? איביץ: "שוער מעניין"

מכבי ת"א צפויה להודיע לאלירן עטר כי הוא יישאר במועדון גם בעונה הבאה. לקבוצה יש אפשרות לעדכן את החלוץ בהחלטתה עד ה-31 במאי. יחד עם זאת, הצהובים עשויים לבקש מעטר, שמשתכר כ-450 אלף דולר בעונה וכבש כבר 20 שערים בכל המסגרות, לקצץ בשכרו.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

מי שעדיין לא משחק, למרות שהוא כבר קרוב לשלושה חודשים במועדון, הוא הסרבי אורוש ניקוליץ' שעבר מספר פציעות ועדיין לא הצליח להיכנס לעניינים. גם ההיעדרות של אייל גולסה שהייתה אמורה להסתכם בשלושה שבועות, נמשכת כשלושה חודשים, ובקבוצה מקווים כי יחזור בקרוב לסגל.

 

אלירן עטר (צילום: ראובן שוורץ)
עטר. בכושר נהדר(צילום: ראובן שוורץ)

 

שחקנים כמו אילון אלמוג, עדן קרצב וצעירים אחרים שמושאלים לקבוצות בליגת העל ובלאומית יזומנו לאימוני פתיחת העונה, ואז תתקבל החלטה האם להשאירם או להשאילם לעונה נוספת.

 

"מכבי ת"א מספיק טובה להתחרות בליגת האלופות? באמת שאני לא חושב על זה כרגע, אלא רק על הליגה והגביע, אלו שתי המטרות. שיגיע הזמן נדבר על זה, עוד מוקדם", אמר ולדימיר איביץ' אחרי ה-0:2 על מ.ס אשדוד בחוץ.

 

מכבי תל אביב, מ.ס אשדוד (צילום: אבי רוקח)
איביץ'. לא מסתנוור(צילום: אבי רוקח)

 

"איביץ' הוא מהמאמנים הטובים שאימנו אותי בארץ", אמר עומר אצילי שכבש אתמול. "היו לי כמה משחקים שהייתי פחות מעורב, אי אפשר להיות בשיא בעונה ארוכה. שמח שחזרתי לעצמי", הוסיף אצילי על יכולתו.

 

על המלחמה על תואר שחקן העונה אמר: "אני לא חושב על זה, מגיע לכולם להיות שחקני העונה במכבי. אלו דברים שלא מעניינים אותנו, שמחים שאנחנו משיגים את המטרות הקבוצתיות. בכל קבוצה גדולה יש סיטואציה של מלחמה על כל עמדה, לי זה עושה טוב. ממשחק למשחק אנחנו נראים טוב וממשיכים לנצח".

 

איביץ' ניסה לשמור את השחקנים שלו דרוכים עד לתום העונה: "עשינו את שלנו במשחק. אשדוד קבוצה טובה, הם לקחו נקודות במשחקים האחרונים. העבודה שלנו היא להגיע מרוכזים למשחקים שנותרו. אנחנו צריכים להראות על המגרש שממשיכים באותה הדרך עד לסיום העונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלירן עטר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים