שתף קטע נבחר

החלה מכירת הכרטיסים למוקדמות יורו 2020

נבחרת ישראל תפתח את הקמפיין מול סלובניה (21 במרץ) וכעבור שלושה ימים מול אוסטריה באצטדיון סמי עופר. זוארץ: "הנבחרת חייבת להיות הקבוצה של כולם. קורא לקהל להתאחד סביבה". הרצוג: "כשחקן זה היה אתגר לשחק מול הקהל הישראלי". דאבור: "מסוגלים לנצח כל נבחרת בבית"

קמפיין מוקדמות יורו 2020 ייצא לדרך החודש כאשר נבחרת ישראל תארח את סלובניה ב-21 במרץ ואת אוסטריה שלושה ימים אחר כך באצטדיון סמי עופר בחיפה. הערב (ראשון) החלה מכירת הכרטיסים למשחקים.

 

ההתאחדות החליטה על מחיר אחיד של 55 שקלים לכרטיס עבור חלק גדול מן המושבים באצטדיון, והיו"ר שינו זוארץ התייחס לכך: "הנבחרת צריכה להיות הקבוצה של כולם, אנחנו רוצים לראות את הקהל ממלא את האצטדיון ומתאחד סביב הנבחרת".

 

 

ביברס נאתכו ערן זהבי מואנס דאבור נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
נבחרת ישראל חוגגת בקמפיין ליגת האומות(צילום: ראובן שוורץ)

 

"כשחקן, זה תמיד היה אתגר לא פשוט עבור הנבחרת האורחת", סיפר המאמן אנדי הרצוג על חוויותיו מול הקהל הישראלי, והתייחס גם לתמיכה של הקהל במשחקיו הראשונים כמאמן ישראל: "מול סקוטלנד ואלבניה הקהל דחף אותנו לשני ניצחונות מצוינים. אני מאמין שאלפי האוהדים שיגיעו יעריכו את הכדורגל ההתקפי שהנבחרת מחוייבת לו. זה הזמן לממש את הפוטנציאל של הכדורגל הישראלי".

 

על המפגש הפיקנטי מול אוסטריה, הנבחרת שבמדיה כיכב לאורך שנים רבות: "ברור שזה יהיה משחק מיוחד עבורי אבל הוא חלק משלושה ימים מאוד משמעותיים לנבחרת ישראל ולכדורגל שלנו".

 

מואנס דאבור לפני טאולנט ג'אקה (צילום: ראובן שוורץ)
מואנס דאבור מול אלבניה. "הבית שוויוני"(צילום: ראובן שוורץ)

 

מואנס דאבור התייחס לסיכויי הנבחרת: "אני מתרגש לחזור. כאשר אוהדי הנבחרת מתאחדים סביבה ונותנים הכל ביציע, אין לי ספק שבבית אנחנו מסוגלים לנצח כל נבחרת. חשוב לנו לפתוח את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה ברגל ימין, ודאי בשני משחקי הבית בסמי עופר, ואני משוכנע שאם נצליח זה יגדיל משמעותית את הסיכויים שלנו להעפיל לטורניר הגמר. אמרתי כבר שהבית אליו שובצנו שוויוני ונותן לנו סיכוי ללכת עד הסוף".

 

מחירי הכרטיסים:

תא כסף: 250 שקלים

קטגוריה 1: 150/75 שקלים

קטגוריה 2: 100/50 שקלים

קטגוריה 3: 55 שקלים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דור פרץ ומואנס דאבור
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים