שתף קטע נבחר

אלמוג כהן הורחק, 1:1 למרציאנו מול ריינג'רס

אינגולשטאדט הפסידה 2:0 בחוץ לאוניון ברלין, הקשר הורחק לאחר עימות עם אקאגי גוגיה והתנפל על השופט. בהמשך אוהד של ברלין פרסם ציוץ אנטישמי, שתי הקבוצות הגיבו בגינוי חריף. משחק טוב לשוער, היברניאן סיימה ב-1:1 מול קבוצתו של סטיבן ג'רארד

לא ערב (שישי) קל עבר על אלמוג כהן. הקשר הישראלי הפסיד עם אינגולשטאדט לאוניון ברלין במסגרת המחזור ה-25 בבונדסליגה השנייה, ושקע איתה עוד יותר עמוק במקום ה-19, ממנו יורדים לליגה השלישית.

 

העונה הנהדרת של מרציאנו / יורוטריפ

 

אם לא די בכך, כהן גם הורחק בדקה ה-65 אחרי עימות עם אקאגי גוגיה מהיריבה, שספג רק צהוב וגם כבש את השער השני של קבוצתו 14 דקות מאוחר יותר. קודם לכן, סבטיאן אנדרסון כבש את הראשון של ברלין מפנדל (43), בדרך לניצחון שהקפיץ את הקבוצה לפחות זמנית למקום השני.

 

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 

 הציוץ נגד כהן

 

גם אחרי שהמשחק נגמר לא הסתיים הערב העגום של כהן, שנאלץ להתמודד עם ציוץ אנטישמי של אוהד - ככל הנראה של הקבוצה היריבה - שהגיב לפוסט של אינגולשטאדאט בו בירכה הקבוצה את כהן על חזרתו אחרי תקופת אבל על מות אמו. "יהודי ח*א, לך ת***דיין, יהודים לגז", נכתב שם בין השאר. שתי הקבוצות מיהרו לגנות את הדברים בתקיפות ובהמשך אנגוטלשטאט דיווחה שהאירוע נמצא תחת חקירה משטרתית.

 

בסקוטלנד, אופיר מרציאנו המשיך את העונה הטובה שלו כשסיפק משחק נהדר שסייע לקבוצתו לחלץ 1:1 ביתי מול גלאזגו ריינג'רס של סטיבן ג'רארד, שהייתה עדיפה בהרבה. אחרי סדרת הדיפות של השוער הישראלי, דניאל קנדיאס לא השאיר לו סיכוי כשסובב כדור לפינה העליונה (43). ריינג'רס הייתה צריכה לסיים את המחצית הזו ביתרון גבוה בהרבה ובדקה ה-76 נענשה כשפלוריאן קאמברי כבש את השוויון. בתוספת הזמן דארן מגרגור מהיברניאן הורחק, אבל גם זה לא עזר לריינג'רס.

 

אופיר מרציאנו (צילום: Getty Images)
מרציאנו. עוד הופעה טובה(צילום: Getty Images)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים