שתף קטע נבחר

בני יהודה: זובאס בספק למכבי ת"א

השוער קיבל זריקה לטיפול בפציעה בברכו, ממנה הוא סובל בחודשיים האחרונים, ולא ברור אם יוכל לשחק מול המוליכה (ב', 21:00). אבוקסיס: "רוצים כרטיס לאירופה"

שוער בני יהודה, אמיליוס זובאס, בספק למשחק מחר (ב', 21:00) מול מכבי ת"א. זובאס קיבל היום זריקה לטיפול בפציעה בברכו, ממנה הוא סובל בחודשיים האחרונים, ולא ברור אם יוכל לשחק מול המוליכה.

 

זובאס יעבור מבחן כשירות בסמוך לשריקת הפתיחה ורק לאחריה יקבע אם יוכל לשחק. בינתיים הקבוצה מתכוננת לקראת המשחק. עד עכשיו כל מי שהגיע למפגש מול מכבי ת"א חטף ממנה, וגם בני יהודה לא יוצאת דופן. מצד שני, אין לכתומים מה להפסיד, בטח לפני חצי הגמר בין שתי הקבוצות.

 

אלון יפת וזובאס (צילום: אורן אהרוני)
בספק למשחק מול המוליכה. זובאס(צילום: אורן אהרוני)

 

יוסי אבוקסיס, ששוב מוזכר כמועמד להגיע לבית"ר ירושלים, התייחס למשחק מחר: "מכבי ת"א עושה משהו מדהים ומגיע לה כל הכבוד על זה. מאמינים שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה במשחק הזה. זה יקרה אם נבוא מוכנים ומרוכזים. אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים מהמשחקים האחרונים שלנו".

 

"אנחנו עדיין רוצים להתקדם בטבלה. רוב הסיכויים שגם המקום הרביעי יספיק לאירופה ונעשה הכל כדי להיות שם. אנחנו רוצים לסיים את העונה הסדירה בטעם טוב. עד עכשיו עשינו משהו יפה. כולם רואים איזה קבוצות מצויינות עם תקציבים לא נכנסו לפלייאוף העליון ואותנו ואת חדרה הורידו ליגה. אנחנו לא נסתפק במה שהגענו ורוצים להתקדם עוד", סיכם המאמן.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שרון צור
אמיליוס זובאס
צילום: שרון צור
מומלצים