שתף קטע נבחר

ניר קלינגר הציע להתפטר, משה חוגג סירב

המאמן הודיע לבית"ר ירושלים כי הוא "לוקח אחריות על מצב הקבוצה" ומוכן לעזוב, הבעלים לא קיבל את בקשתו. גורמים בבני יהודה טוענים כי אבוקסיס קיבל פנייה, בקבוצה מכחישים. גם דראפיץ', אביטן וצוות זר על הפרק

  ()

ניר קלינגר הודיע למשה חוגג כי הוא מוכן להתפטר מבית"ר ירושלים באופן מיידי, הבעלים סירב לקבל את בקשתו ואמר: "אני חושב שהוא צריך לאמן עד סוף העונה. ניר לקח אחריות על מצב הקבוצה. בנוגע לשנה הבאה תתקבל החלטה בתום העונה הנוכחית".

 

לטבלת ליגת העל

 

גורמים בבני יהודה מסרו כי בית"ר כבר פנתה ליוסי אבוקסיס והציעה לו חוזה לשלוש שנים. כבר אתמול (ראשון) פורסם שאבוקסיס הוא המועמד המוביל לאימון הקבוצה על חשבון קלינגר שנכשל בניסיון להעפיל לפלייאוף העליון. יש לציין כי בבית"ר מכחישים את הפנייה למאמן הכתומים. 

 

בית
יישאר עד סוף העונה. ניר קלינגר(צילום: עוז מועלם)
 

 

בנוסף לאבוקסיס עלו שמותיהם של מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ', ניסו אביטן. אפשרות נוספת היא מינוי של צוות אימון זר. אתמול במהלך הערב התבשרו השחקנים כי אימון הבוקר הקבוע בעשר בבוקר נדחה לארבע אחר הצהריים. בשיחות בין השחקנים הם העריכו כי קלינגר יסיים את דרכו בקבוצה באופן מיידי. "לא סתם הזיזו לנו את האימון הקבוע, לא מאמינים שקלינגר יעביר היום את האימון", הבהיר אחד השחקנים.

 

יוסי אבוקסיס (צילום: עוז מועלם)
יוסי אבוקסיס. יחזור לטדי?(צילום: עוז מועלם)
 


פורסם לראשונה 11/03/2019 06:21

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ניר קלינגר
צילום: עוז מועלם
מומלצים