שתף קטע נבחר

הפתעה בסגל הנבחרת: יונתן כהן וג'רפי זומנו, עטר בחוץ

אנדי הרצוג פרסם את רשימת השחקנים לקראת סלובניה ואוסטריה. הקיצוני הצעיר של מכבי ת"א בפנים, בעוד חברו לקבוצה לא קיבל הפעם את ההזדמנות. מרציאנו חזר לעניינים, כמו גם יואב ג'רפי שזכה לזימון בכורה. גם נאתכו, טואטחה, אל-חמיד וניר ביטון בסגל

אנדי הרצוג פרסם בצהריים (שלישי) את סגל נבחרת ישראל לקראת צמד משחקי הבית מול סלובניה (21.3) ואוסטריה (24.3). לצד שמות כמו ערן זהבי, מואנס דאבור וביברס נאתכו, ניתן למצוא הפעם שני זימונים מפתיעים. הראשון הוא של יונתן כהן ממכבי תל אביב והשני של שוער מ.ס אשדוד, יואב ג'רפי, שזומן לראשונה לסגל הנבחרת הבוגרת

 

מי שבולט בהיעדרו הוא מלך שערי ליגת העל, אלירן עטר. החלוץ אמנם כבש 12 שערי ליגה העונה, אבל יראה את המשחקים מהטלוויזיה. הסיבה לכך נעוצה ככל הנראה בתקרית עם דיא סבע בסיום הניצחון על סקוטלנד בליגת האומות. חאתם אל-חמיד מהפועל ב"ש זומן לסגל לראשונה בעידן הרצוג.

 

סגל נבחרת ישראל ()

 

שוער היברניאן, אופיר מרציאנו, חוזר לסגל לראשונה מאז התבוסה 4:1 בספרד במוקדמות מונדיאל 2018. גם אריאל הרוש שירד לספסל בהפועל ב"ש בסגל, בעוד גיא חיימוב בחוץ. אחת המגמות הבולטות היא האמון בלגיונרים גם אם הם לא זוכים להרבה דקות בקבוצתם. בקטגוריה זאת ניתן למצוא את טואטחה (פרקנפורט), נאתכו (אולימפיאוקס), בירם כיאל (ברייטון) ותומר חמד (ק.פ.ר). 

 

ניר ביטון שחזר מפציעה בסלטיק בסגל וגם עומרי בן הרוש מלוקרן. המאמן האוסטרי גם בחר לזמן מגן ימני אחד בלבד – אלי דסה. לגיונר שכנראה לא כל כך אהב את ההחלטה שלא לזמנו הוא ליאור רפלאוב. הקשר של אנטוורפן שיתף בסטורי שלו פוסט ובו הסטטיסטיקה שלו מבלגיה והכיתוב "הישראלי הכי טוב בתולדות הליגה הבלגית".

 

הפוסט של ליאור רפאלוב  (מתוך האינסטגרם של רפאלוב)
הפוסט של ליאור רפאלוב (מתוך האינסטגרם של רפאלוב)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלירן עטר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים