שתף קטע נבחר

הרצוג: "לא אכפת לי לראות את אובלאק סופג שלישייה גם בשבוע הבא"

לקראת פתיחת קמפיין יורו 2020 מול סלובניה בשבוע הבא, מאמן נבחרת ישראל התייחס לשוער היריבה שהודח מהצ'מפיונס עם אתלטיקו מדריד. על עטר ואצילי שלא זומנו: "פחות מתאימים למערך שלי". הבחירה באריאל הרוש: "רוצה לעזור לו ברגעים הקשים"

ביום חמישי הבא, 21 במרץ, תפתח נבחרת ישראל את קמפיין מוקדמות יורו 2020 כאשר תארח את סלובניה באצטדיון סמי עופר. שלושה ימים לאחר מכן היא תתמודד באותו מגרש נגד אוסטריה.

 

המאמן אנדי הרצוג שפירסם אתמול (שלישי) את הסגל לקראת שני המשחקים דיבר הבוקר על המטרות הקרובות של הנבחרת: "אני רוצה לראות מהשחקנים שלי אמונה בכך שאפשר להשיג תוצאות טובה מול כל יריבה. היו דברים שאפשר לקחת מהקמפיין בליגת האומות ויש דברים שאנחנו צריכים לשפר ואני מקווה שנקבל תמיכה מאוהדים הנפלאים שלנו".

  

אנדי הרצוג (צילום: אורן אהרוני)
אנדי הרצוג מדבר(צילום: אורן אהרוני)

  

על העובדה שלא ערך אימונים רבים עם השחקנים שלו מאז סיום קמפיין ליגת האומות: "כמאמן לאומי אני חושב שזה יכול היה להיות טוב להתאמן עם השחקנים לפחות פעם או פעמיים בחודש אבל זה לא קורה וצריך לעבוד עם מה שיש".

 

האוסטרי גם לא שכח להתייחס לכך ששוער נבחרת סלובניה ואתלטיקו מדריד הודח אתמול מליגת האלופות אחרי ה-3:0 שספג מיובנטוס וכריסטיאנו רונאלדו: "הרבה זמן לא ראיתי את יאן אובלאק סופג שלושה שערים ולא אכפת לי לראות את זה חוזר על עצמו גם בשבוע הבא".

 

סגל נבחרת ישראל ()

 

הרצוג גם התייחס לבחירות הסגל שלו. המאמן החליט שלא לזמן את אלירן עטר ועומר אצילי ונימק את החלטתו: "עטר באמת בכושר נהדר במכבי תל אביב, אבל אני לא משחק עם סוג כזה של שחקנים בהתקפה – הם פחות מתאימים למערך שלי". מנגד, אריאל הרוש שקיבל את הקרדיט בליגת האומות זומן למרות שירד לספסל בקבוצתו הפועל באר שבע: "אני רוצה לעזור לו ברגעים הקשים. במשחק הבית מול אלבניה הוא עזר לנו לנצח את המשחק וצריך לתמוך בו".

 

גם ההחלטה לתת אמון בליגיונרים שלא זוכים להרבה דקות בקבוצותיהם זכתה להתייחסות: "תמיד תהיה ביקורת על הזימונים ויהיו שחקנים שלא מרוצים שהם בחוץ. אני יודע שיש לנו שחקנים שלא משחקים כל משחק, במיוחד כאלה שמגיעים מאירופה, אבל אני מאמין בסגל שלי. כמאמן התפקיד שלי הוא לקבל את ההחלטות שנראות לי הכי נכונות לקראת המשחקים".

 

אלירן עטר (צילום: ראובן שוורץ)
אלירן עטר. לא מתאים לשיטה של האוסטרי(צילום: ראובן שוורץ)

 

"אני שמח שמנור סולומון עבר לשחטאר דונייצק וכבר רואים שהוא מתחיל להתקדם כשחקן. הוא יודע לשחק במגוון עמדות בהתקפה וזאת סיבה נוספת לכך שהחלטתי שלא לזמן את אלירן עטר".

 

על ששת שחקני מכבי תל אביב שכן זומנו: "מכבי ת"א עושה עונה נהדרת וכבר זכתה למעשה באליפות. לי זה חשוב שהשחקנים שלהם ידעו שהם צריכים לשמור על פוקוס וידעו לעשות את השינוי מהקבוצה לנבחרת". לסיום דיבר גם על המשחק מול הנבחרת של מולדתו, אוסטריה, ב-24 במרץ: "המשחק מולם יהיה מיוחד, אבל אני מתרכז כרגע רק בסלובניה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אנדי הרצוג
צילום: אורן אהרוני
מומלצים