שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: "אם יקרה אסון - זה על אחריות מכבי חיפה"

מודעות אבל עם גילויים שמחה ל"מותם" של האדומים נתלו ברחבי העיר. מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג: "ראשי מכבי חיפה מסיתים לאלימות, הגיע הזמן שירגיעו את המצב". הירוקים הגיבו: "קוראים להניח את היריבות למגרש בלבד"

אוהדי מכבי חיפה לועגים להפועל חיפה על אי הצלחתה להעפיל לפלייאוף העליון. מודעות אבל נתלו במספר מקומות ברחבי העיר בשם אוהדי מכבי חיפה, ובהן נכתב: “בשמחה רבה אנו מודיעים על מותה של הפועל חיפה ז”ל".

 

 

מנכ״ל הקבוצה, אורן שטרלינג הסביר: "איננו מתפלאים משום דבר. הרי כאשר ראשי המועדון של הקבוצה השנייה בעיר מסיתים לאלימות זו רק הסנונית הראשונה והמסוכנת. הגיע הזמן שהאנשים שם יבינו את טעותם ויפנו לקהל שלהם וירגיעו את המצב, כי אחרת האסון, אם יבוא, יהיה על אחריותם. לא בכדי ההנהלה שלהם אינה מגנה שירים איומים על רובי שפירא".

 

אוהדי הפועל חיפה (צילום: גיל נחושתן)
אוהדי הפועל חיפה(צילום: גיל נחושתן)

אוהדי מכבי חיפה (צילום: עוז מועלם)
אוהדי מכבי חיפה(צילום: עוז מועלם)
 

 

במכבי חיפה תלו את האשמה בגבריאל תאמאש ומסרו בתגובה: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה מגנה כל אקט של אלימות וגזענות וקורא לקהלי שתי הקבוצות לנהוג באיפוק ואחריות. כדור השלג המתגלגל שהחל לצערנו

בהתנהגות חסרת האחריות של שחקן הפועל חיפה, שזכה לגיבוי לא ברור, חייב להיעצר. אנו קוראים לכולם להניח את היריבות למגרש בלבד".

 

הפועל חיפה מתכוננת למשחקה הקרוב נגד בית״ר ירושלים ביום ראשון באיצטדיון סמי עופר. מחר היא תערוך מסיבת עיתנואים לקראת פתיחת משחקי הפליאוף התחתון. במועדון רוצים להבטיח בהקדם את ההישארות בליגה כדי להתחיל בהכנות לעונה הבאה.

 

הבעלים יואב כץ צפוי לסכם על המשך ההתקשרות עם המאמן שרון מימר. הבלם, גבריאל תאמש צפוי להיעדר מהמשחק הקרוב בשל כרטיסים צהובים, ריקו מיטרבסקי צפוי להחליפו.

 

 

 

 

שמעון אלבז השתתף בהכנת הידיעה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אוהדי הפועל חיפה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים