שתף קטע נבחר

שלומי אזולאי: "ניתן את הכל עד הסוף"

אחרי התיקו מול רעננה ולמרות מצב הקבוצה, החלוץ עדיין מאמין שאפשר להישאר בליגה: "אין לנו מזל, אלו רגעים לא קלים". גורם בקבוצה: "למדנו כבר שהכל יכול להיות". ביקורת על ניהול המשחק של חואן קרלוס, השוער מחמוד קנדיל התקשה להירגע בסיום

למרות הסיכוי על הנייר, בבני סכנין מתחילים להבין שהדרך לליגה הלאומית סלולה עבורם בוודאות כמעט מוחלטת. לאחר התיקו 2:2 המאכזב מול הפועל רעננה, המאמן חואן קרלוס ספג ביקורות על ניהול המשחק שלו ועל חלק מהחילופים שביצע.

 

בנוסף, נשמע תסכול גדול בקרב אנשי המועדון על כך שהקבוצה כבר הצליחה באופן נדיר לחזור מפיגור, אבל איבדה בדקות האחרונות את היתרון ואיתו שתי נקודות קריטיות.

 

בני סכנין (צילום: אלעד גרשגורן)
שחקני סכנין ברגע נדיר של חגיגה. "אין מזל"(צילום: אלעד גרשגורן)

 

מי שלקח קשה מאוד את המצב הוא השוער מחמוד קנדיל, שנראה זועם בסיום וחבריו התקשו להרגיע אותו. בהנהלה מבינים את המצב הקריטי, אך יש עדיין כאלה שנשמעו אמש אופטימיים: "למדנו כבר שהכל יכול לקרות. נכון שאנחנו מסומנים כבר כיורדת ליגה אבל מי יודע, אולי עוד נעשה את הבלתי יאומן". היו"ר מוחמד אבו יונס נכנס לחדר ההלבשה בסיום ולחץ את ידי השחקנים.

 

החלוץ שלומי אזולאי, שכבש את אחד השערים בפנדל, התייחס למצב כשאמר: "יש פה שילוב של כל כך הרבה דברים העונה, פשוט אין לנו מזל. חטפנו עוד כאפה. זו עונה לא פשוטה עבור כולם פה, כולל האוהדים שדוחפים. אנחנו עובדים קשה ומצליחים לעשות מהפך מול קבוצה שלא מבקיעים נגדה הרבה, ובאמת שזה לא דבר מובן מאליו ובכל זאת בסוף ספגנו. אלו רגעים לא קלים". עם זאת, החלוץ הבהיר: "ניתן את כל מה שאנחנו יכולים עד הסוף. הלכנו קצת לאחור, פחדנו לאבד את זה, זה קורה לנו הרבה פעמים העונה. זה שילוב של חוסר מזל וחוסר ריכוז".

 

על הסיכוי המזערי להישאר בליגה הוסיף אזולאי: "נשארו לנו עוד שישה משחקים, נילחם עד הסוף ואני מקווה שנצליח יותר בהמשך. כל עוד זה אפשרי מבחינת צבירת נקודות אז אני מאמין".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
שלמי אזולאי
צילום: אבי רוקח
מומלצים