שתף קטע נבחר

בנתניה זועמים על סכנין שפנתה למאמן הנוער

האחרונה בטבלה מבקשת לצרף מאמן לצד חואן קרלוס ופנתה לאלדד שביט, שבהמשך התפטר מתפקידו. נתניה הודיעה: "נפעל בכל האמצעים המשפטיים". מוקדם יותר נקנסה סכנין ב-40 אלף שקלים על המהומה שפרצה בסיום ה-0:0 נגד הפועל ב"ש בדוחא

דרמה חדשה מבית היוצר של בני סכנין: בהנהלה הקבוצה שוקלים למנות מאמן נוסף לצידו של חואן קרלוס. כרגע נראה כי המועמד המוביל הוא אלדד שביט, שעבד בעונה שעברה לצידו של פליקס נעים והעונה אימן, עד היום (שני), את הנוער של מכבי נתניה. שביט עצמו אמר ל-ynet בעניין: "הכל תלוי בהם. כרגע יש גישושים ולא משהו פורמאלי".

  

לטבלת ליגת העל

 

בהמשך היום, שביט התפטר מתפקידו בנתניה, במהלך שעל פי ההערכות נועד למנוע מסכנין הסתבכות בעבירה של פנייה למאמן תחת חוזה. את מקומו של שביט ימלא מאמן קבוצת נערים א' יוסי טוויל. מנתניה נמסרה תגובה חריפה בעקבות המהלך: "מועדון הכדורגל של מכבי נתניה רואה בחומרה את התנהלות שני הצדדים ויפעל בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותו".

 

מוחמד אבו יונס (צילום: אורן אהרוני)
מוחמד אבו יונס בבית הדין(צילום: אורן אהרוני)

 

בסכנין קיבלו הבוקר את החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לפיה הקבוצה תיקנס ב-40 אלף שקל ובנוסף יעמוד כנגדה עונש על תנאי של משחק רדיוס לכל הרשעה נוספת שעניינה התנהגות אוהדים. תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, ערער על העונש.

 

זאת בגין האירועים לפני כשבועיים במהלכם נרשמה מהומה באצטדיון דוחא בסיום המשחק (0:0) מול הפועל באר שבע, כאשר מספר אוהדים קיללו את אנשי הקבוצה האורחת ובראשם את הבעלים אלונה ברקת, שהוברחה לחדר צדדי ויצאה בליווי כוחות אבטחה. בפסיקת בית הדין נכתב בין היתר כי "לא הוכחה כל פגיעה פיזית על ידי אוהדי הנאשמת".

 

במועדון מבינים שמצב הקבוצה בטבלה קשה והסיכוי להישאר בליגת העל קטן, אך לצד זה מבהירים כי יעשו ככל הניתן על מנת לעשות את הבלתי ייאמן ולהישאר. המאמן הספרדי חואן קרלוס ממשיך לקיים שיחות אישיות עם השחקנים ודורש מהם לעשות הכל במשחקים שנותרו, כאשר ביום ראשון בית"ר ירושלים מחכה בטדי (20:30). למרות זאת, בין שתי הקבוצות מפרידות שמונה נקודות ואם סכנין תנצח הפער יירד לחמש בלבד. הפסד - ואפשר לסגור את הסיפור.

 

 

 


פורסם לראשונה 25/03/2019 11:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יו"ר סכנין, מוחמד אבו יונס
צילום: אורן אהרוני
מומלצים