שתף קטע נבחר

אלדד שביט: "אני לא מזוכיסט, אנחנו מאמינים שנישאר"

המאמן השישי העונה של בני סכנין העביר את אימון הבכורה לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים, והבהיר: "עשיתי את השיקולים שלי ולא אפרט אותם, באתי כדי להחיות את האנרגיות". ג'אבר וגאדיר צפויים להיכלל בסגל

אלדד שביט כבר מכין את בני סכנין למשימה הבאה. המאמן השישי העונה של הקבוצה, שמונה אתמול (ג') לתפקידו במקום גיורגי דרסליה שפוטר, העביר היום (ד') את אימון הבכורה לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון באצטדיון טדי.

 

 

שביט, שעבד בעונה שעברה בסכנין כעוזרו של פליקס נעים, אמר: "הביאו אותי כדי לעזור ומבחינתי הגעתי כדי להחיות פה את האנרגיות. לסכנין יש סגל טוב וזה לא סוד. המצב לא טוב ואנחנו צריכים קצת דלק ולשפר את מצבנו".

 

אלדד שביט (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
אלדד שביט(צילום: אביהו שפירא)

 

שביט הסביר את השיקול שהנחה אותו בעת שהסכים לשמש כמאמן השישי של הקבוצה העונה: "עשיתי את השיקולים ולא אפרט אותם. אני יודע בדיוק מה המצב, אבל החלטתי להגיע. אני

לא מזוכיסט, אלא מאמין שאפשר לעשות מה שצריך. אנחנו עדיין בחיים וכולם מאמינים שאפשר להישאר. חייבים לשמר את האמונה והדבר החשוב מבחינתי הוא לתת אנרגיה נקודתית למשחק הקרוב".

 

בסכנין אופטימים נוכח חזרתם של עטאא ג'אבר ומוחמד גאדיר, שהתאוששו מפציעות וצפויים להיכלל בסגל. במועדון הבהירו כי טענות מכבי נתניה, לפיהן ראשי סכנין פנו לשביט שהיה תחת חוזה, הינן מופרחות. נתניה כבר שלחה מכתב תלונה להתאחדות לכדורגל, שממתינה לתגובת בני סכנין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלדד שביט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים