שתף קטע נבחר

אוחנה: "אם נפסיד לסכנין, נילחם על החיים שלנו"

יו"ר בית"ר ירושלים דיבר עם השחקנים באסיפת הקבוצה: "אנחנו רוצים לראות את 'הרוע' במובן החיובי, לא מקבל שום דבר פחות משלוש נקודות"

יו"ר בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, החליט לקיים אסיפה עם שחקני הקבוצה, רגע לפני המפגש מול בני סכנין בפלייאוף התחתון (א', 20:30). "חלקכם מכירים אותי כמאמן, אני לא אוהב להרבות במילים. אבל יש מצבים ותקופות בהם חייבים לדבר", אמר אוחנה.

 

לטבלת ליגת העל

 

"נכון לרגע זה, אנחנו לא נלחמים על החיים שלנו", הסביר. "אם חלילה נפסיד ביום ראשון, זאת תהפוך להיות מלחמה על החיים שלנו. אני יודע שיש חלק שלא מרגישים טוב או אולי לא כשירים ב-100 אחוז - אני מאמין לכם, אבל אם ביום ראשון היה חצי גמר גביע המדינה?!".

 

אלי אוחנה (צילום: אלכס קולומויסקי)
החליט לקיים אסיפה. אוחנה(צילום: אלכס קולומויסקי)
 

 

אוחנה הוסיף: "לא משנה מי יפתח ב-11, חייבים לנצח את סכנין, בוודאי בבית. בכל תקופה אחרת הייתי מדבר רק על היריבות הספורטיבית, אבל יש סיטואציה שהדברים הראשונים במעלה יהיו הרצון והנתינה. אנחנו רוצים לראות את 'הרוע' במובן החיובי. תראו כמה צהובים ספגנו במשחקים האחרונים ותבינו כמה היינו רכים. הייתי במקומכם, ברור לי ששחקנים שונאים אסיפות, אבל אין מנוס".

 

היו"ר סיכם: "בואו נגמור ביום ראשון את כל הסיפור של התחתית. יש עניין של יוקרה, אבל מעבר לכל חייבים להביא את הנקודות. אנחנו לא מחפשים קורבנות ושעיר לעזאזל, המסר הוא לכולם ללא שם כזה או אחר. יש כאן שחקנים ותיקים, מובילים, תטריפו את כולם. הקהל שלנו אכל מרורים השנה, הוא הכי תומך ועוטף שיש, בואו ונחזיר לו. לא מקבל שום דבר פחות משלוש נקודות. אני מדבר בשם משה חוגג ומוני ברוש, אנחנו סומכים עליכם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלי אוחנה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים