שתף קטע נבחר

לאומית: 2:2 סוער בין קטמון ונצרת עילית

משחק העונה הבטיח וגם קיים: הירושלמים כבר הובילו 0:2, אבל ספגו שני אדומים ונאלצו להסתפק בנקודה. מאבטחים נאלצו להרחיק את אוהדי קטמון מרכבו של שמואלביץ'. כפ"ס ממשיכה להתרסק והפעם ספגה 1:2 מנס ציונה. 2:2 דרמטי בקרב התחתית בין איכסל ורמה"ש

המחזור האחרון של העונה הסדירה בליגה הלאומית נערך היום (שישי) וכמו שקורה לא מעט בליגה הזאת, גם הפעם זכינו לדרמה גדולה. במוקד המשחקים עמד קרב הצמרת בו אירחה הפועל קטמון את המוליכה נצרת עילית. המשחק הסתיים ב-2:2 דרמטי שכלל גם שלושה אדומים. בעקבות זאת, הפער בין נצרת עילית וקטמון השנייה נותר 6 נקודות.

 

לטבלת הליגה הלאומית

 

קטמון פתחה בסערה והובילה 0:2 כבר אחרי 13 דקות בזכות שערים של וויליאם אגאדה (11), ומיקו ממן (13), משני בישולים של ערן לוי. נצרת עילית הגיבה מהר עם שער מצמק של ים כהן (16) וניצלה שני אדומים של הראל שלום (37) וירדן אבוחיצרה (47), כדי להשיג את השוויון מרגליו של ז'וליו סזאר (82). פדרו הורחק אצל האורחת ממש לקראת הסיום (95).

 

הפועל קטמון, הפועל נצרת עילית (צילום: אלכס קולומויסקי)
וויליאם אגאדה ומיקו ממן חוגגים. לא הספיק כדי לנצח(צילום: אלכס קולומויסקי)
 

 

בסיום המשחקים התגודדו מספר מאוהדי קטמון סביב המונית שהסיעה את השופט איתן שמואלביץ' וקיללו אותו עד שהורחקו מהמקום על ידי המאבטחים. נוסף על כך, בעת הירידה לחדרי ההלבשה נזרקה לכיוון השופטים כוס משקה. בשל האירועים עשויה קטמון לעמוד לדין. מנכ"ל קטמון, אורי שרצקי התנל על התקרית כשאמר: " אני מצטער ומתבייש שזה מה שקרה".

 

הפועל כפר סבא ספגה 2:1 מנס ציונה וממשיכה את הקריסה עם הפסד רביעי ברציפות. אופיר חיים שלא מצליח לייצב את הירוקים, ראה את קוקו בנג’מין מעלה את קבוצתו ליתרון (39), אבל עידו אקסברד (63) ושער מאוחר של איתי עוזרי (86) הפכו ושלחו את חיים שהורחק בדקה ה-25 ושחקניו לחפש נקודות במקום אחר.

 

הפועל קטמון, הפועל נצרת עילית (צילום: אלכס קולומויסקי)
אוהדי קטמון. נתנתו הצגה(צילום: אלכס קולומויסקי)
  

הפועל עפולה ניצחה 0:1 את הפועל עכו וצמצמה את הפער משני המקומות הראשונים. את שער הניצחון כבש עידן דוד (33), שגם הורחק לאחר מכן (79). הפועל מרמורק חזרה לנצח כשהשיגה 1:2 חשוב על הפועל פתח תקווה. רם לוי העלה את הכחולים ליתרון (45+2), ג'וד נוורו השווה זמנית (75) וליאל כהן סגר את הסיפור (79).

 

אופיר חיים הפועל תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
אופיר חיים. לא הולך לו בינתיים(צילום: אורן אהרוני)

 

גם שתי האחרונות סיפקו דרמה עם 2:2 משלהן. מוטי מלכה (38) ועומר באבו (74) כבשו לרמת השרון, דייגו סליס (71 בפנדל) ומוחמד בדראנה (88) לנועלת הטבלה.

 

תוצאות נוספות:

הפועל רמת גן - בית"ר ת"א/רמלה 2:1

בני לוד – ראשון לציון 2:5

אחי נצרת – הפועל אשקלון 1:3

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
ערן לוי
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים