שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: מנדז'ק ואיטורה צפויים לעזוב בסיום העונה

המאמן בלבול מאוכזב משני הזרים - הראשון בגלל בעיות המשמעת והשני בשל היכולת המקצועית. בקבוצה מרוצים ממאבוקה שאמור להמשיך, גם ריינן ופריי נמצאים בתוכניות. אם המו"מ עם הרוש ייכשל, הירוקים ילכו על שוער זר

מכבי חיפה עדיין ממתינה עם ההכנות לעונה הבאה, בשל הרצון להבטיח קודם את המקום באירופה, דבר שישפיע כמובן על התוכניות ועל גודל התקציב שנשיא המועדון יעקב שחר יעמיד לרשות הצוות המקצועי.

 

לטבלת ליגת העל

 

כבר עכשיו נראה כי ג'ורג' מנדז'ק, שנזרק אמש מהאימון ובשבת האחרונה זעם על כך שהוחלף, לא צפוי להמשיך - בעיקר בגלל התנהגותו שהכעיס את מרקו בלבול. הקשר צפוי לאבד את מקומו בהרכב כבר במשחק הקרוב מול הפועל חדרה, ומוחמד אבו פאני יחליפו.

 

מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב (צילום: גיל נחושתן)
מנדז'ק בפעולה. ההתנהגות שלו לא מקובלת על בלבול(צילום: גיל נחושתן)

 

גם מנואל איטורה, שהגיע עם ציפיות גדולות, לא צפוי להמשיך. לעומת זאת, בקבוצה מרוצים מאוד מארנסט מאבוקה, שצפוי להמשיך כמו גם אטיין ריינן שמגלה שיפור גדול מאז שבלבול הגיע לקבוצה.

 

ההתלבטות לגבי קארים פריי גדולה. בקבוצה יודעים שמדובר בשחקן איכותי ביותר, והנטייה היא לרכוש את כרטיסו, אך הסכום הגבוה עדיין מרתיע את שחר. בקבוצה צפויים להחתים שוער בכיר, כאשר אריאל הרוש ,שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ynet נמצא חזק על הכוונת. אם המו"מ מולו לא יצליח, חיפה עשויה ללכת על שוער זר.

 

הפועל באר שבע (צילום: יאיר שגיא)
הרוש. אם לא יגיע חיפה תל על שוער זר(צילום: יאיר שגיא)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
ג'ורג' מנדז'ק
צילום: ראובן כהן
מומלצים