שתף קטע נבחר

דראפיץ': "אם נפסיד בגמר יגידו 'אוי ואבוי'"

מאמן מכבי נתניה, שיפגוש ביום ראשון (20:30) את מכבי ת"א בליגה, חושב כבר על גמר הגביע מול בני יהודה: "הם קבוצת גביע טיפוסית, אנחנו לא"

מכבי נתניה, שחגגה עלייה לגמר הגביע ביום שלישי, תפגוש ביום ראשון (20:30) את מכבי תל אביב, שהודחה במפתיע בחצי הגמר מול בני יהודה.

 

לטבלת ליגת העל

 

המאמן סלובודן דראפיץ', שנמצא בקשר טוב עם מאמן היריבה ולדימיר איביץ', דיבר על הקשר ביניהם: "יש בינינו כבוד סרבי. אנחנו לא מדברים על הרכבים או מי פצוע וכאלה, אלא על דברים יותר אישיים. אנחנו הישראלים ישר שואלים בלי בושה: 'כמה אתה מרוויח? באיזה מערך תעלה?'".

 

מכבי נתניה, הפועל חדרה (צילום: ראובן שוורץ)
דראפיץ'. "בארץ שואלים דברים בלי בושה"(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמן המשיך: "גם בתקופת סלאבישה יוקאנוביץ' בתל אביב הייתי אצלו בבית וכמה ימים לאחר מכן ניצחתי אותו עם בית"ר ולא דיברנו מילה על כדורגל. אני בטוח שכמו ששחקנים של נתניה יילחמו מעכשיו על המקום בהרכב לגמר, השחקנים של איביץ' יילחמו על החוזה בעונה הבאה. קל זה לא יהיה".

 

המאמן גם דיבר על ההעפלה לגמר הגביע: "שיחקנו כדורגל חיובי ולחצנו. מדובר בילדים צעירים שלא עברו הרבה בענף, חלקם הגיעו מליגה א' ומהליגה הלאומית. הם התפוצצו מול חדרה ועשו את אחד המשחקים הטובים ביותר העונה. נראה מה הם יעשו ב-15 במאי".

 

מכבי נתניה, הפועל חדרה (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי נתניה חוגגים עליה לגמר(צילום: ראובן שוורץ)

 

על בני יהודה, היריבה בגמר: "אם היינו מקבלים את מכבי ת"א ומפסידים, אז היו אומרים 'אה, זאת מכבי ת"א'. מול בני יהודה עכשיו זה 'אוי ואבוי, למה לא זכית', כי אנחנו פחות או יותר באותה רמה. מולם ומול מכבי ת"א לא ממש הסתדרנו עד היום. בני יהודה קבוצת גביע טיפוסית, אנחנו לא ולא זכינו 41 שנה. אנחנו מכבי נתניה שמטפסת על הסולם הזה. הם זכו לפני שנתיים, היו בגמר כמה פעמים, הם מכירים את המעמד הזה".

 

ולדימיר איביץ' מכבי תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
איביץ'. היריב הבא(צילום: ראובן שוורץ)

 

דראפיץ' יודע שההישגים חשובים מאוד לאוהדים: "לא רצינו לאכזב את הילדים. יש דור חדש של אוהדים שהתחילו איתנו את המסע לליגת העל בגיל צעיר, הם גדלים איתנו ואני פוגש אותם. אחד הדברים הראשונים שדיברנו עם השחקנים זה שלא רציתי שהילדים ילכו לבית הספר עם עיניים אדומות. ראינו את הדגלים בעיר, היא צמאה להצלחה. אנחנו פה שלוש שנים, די מצליחים ומקבלים מספיק פרגונים. אתה לא רוצה לאכזב אלפי אנשים, חברים, ילדים, אשתך שאומרים לך בהצלחה במכולת, זה היה חשוב בשבילם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
סלובודן דראפיץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים