שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: גלזר יפתח בשער גם מול ב"ש

מרקו בלבול החליט: ההרכב שניצח את מכבי נתניה ימשיך גם מחר (ב', 21:00) בטוטו-טרנר. נמשך המו"מ עם עופרי ארד ואעיד חבשי. בלבול: "כבר ניצחנו את באר שבע בטרנר"

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, לא צפוי לערוך שינויים לקראת המשחק מחר (ב', 21:00) של קבוצתו בטוטו-טרנר מול הפועל ב"ש. הוא ימשיך עם אותו הרכב שניצח את מכבי נתניה במחזור האחרון.

 

לטבלת ליגת העל

 

משמעות הדבר היא שהשוער עומרי גלזר ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות וגיא חיימוב שוב יפתח על הספסל. בחיפה מקווים מאוד לצאת עם תוצאה טובה מטוטו-טרנר ומודעים לכך שניצחון יקרב מאוד את הקבוצה לעבר השגת המטרה: הכרטיס לאירופה.

 

מרקו בלבול על הקווים (צילום: ראובן שוורץ)
הרכב מנצח לא מחליפים. בלבול(צילום: ראובן שוורץ)

 

בחיפה ממשיכים במו"מ עם צמד השחקנים הצעירים, עופרי ארד ועאיד חבשי,

ובקבוצה מקווים שהשניים יפחיתו בדרישות ויחתמו על חוזים חדשים וארוכי טווח. לגבי שון וייסמן אין חדש, החלוץ מסרב לחתום על החוזה החדש שהוצע לו ודורש שדרוג משמעותי. ויסמן לא צפוי להיכלל בסגל גם מחר מול ב"ש.

 

בלבול התייחס למצב הקבוצה ואמר:" ביום הראשון שהגעתי סימנתי למטרה שנבנה גרעין והקפצנו לא מעט שחקנים צעירים לקבוצה. אנחנו רוצים להשיג את הכרטיס לאירופה. באר שבע קבוצה מצוינת בכושר מצוין וקשה לנצח שם, אבל כבר ניצחנו בטרנר וננסה לעשות זאת שוב. המטרה שלנו הייתה לייצב את המערכת ועשינו זאת וכעת המטרה להגיע לאירופה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
עומרי גלזר
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים