שתף קטע נבחר

כוכב וצעדון סיכמו בבני יהודה לעונה הבאה

שני שחקני הפועל עפולה ישחקו בכתום בעונה הבאה. קונסטנטין היה מאוכזב מה-2:2 מול מכבי חיפה: "יצאנו פראיירים, ניצחון היה פותח את המאבק על מקומות 2-3". כמעט 10,000 אוהדי הקבוצה הבטיחו את מקומם בגמר הגביע מול מכבי נתניה. אביו של הבעלים ברק אברמוב נפטר

כשבמכבי נתניה ראו אתמול (שני) את המחצית הראשונה של בני יהודה במשחק מול מכבי חיפה (2:2), סביר להניח שהיו מודאגים. הכתומים, שיפגשו את נתניה בעוד שבועיים בגמר הגביע, הציגו את המחצית הכי טובה שלהם העונה, הוליכו פעמיים והחמיצו עוד 2-3 שערים לפחות, אבל בסופו של דבר יצאו עם נקודה בלבד.

 

לטבלת ליגת העל

 

המגן שי קונסטנטין, שמחוזר על ידי מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, היה מאוכזב: "יצאנו פראיירים. אם היינו כובשים את השלישי ועולים ל-1:3 חיפה לא הייתה חוזרת מזה. ניצחון היה פותח את המאבק על מקומות 2-3. יש 12 נקודות בקופה, עדיין יש סיכוי להגיע לאירופה דרך הליגה. אני גאה בחברים שלי, יש פה חבורה של שחקנים שרוצים להוכיח לאבוקסיס כי מקומם על המגרש. אצלו אתה דרוך גם באמצע הלילה".

 

בני יהודה  (צילום: אורן אהרוני)
"נתתי לסילבסטר לבעוט הפעם". שי קונסטנטין (צילום: אורן אהרוני)

 

לשאלה למה לא בעט את הפנדל, השיב: "בדרך כלל אני בועט. יקוב סילבסטר ביקש ממני לבעוט אז נתתי לו. אני מפרגן לו מכל הלב, אני הראשון שקפץ עליו אחרי הגול, אני שמח בשבילו".

 

התכונה לקראת הגביע נמשכת. עד אתמול אוהדי בני יהודה רכשו קרוב ל-10,000 כרטיסים לגמר ב-15 במאי בסמי עופר. כמו שזה נראה הכתומים יגיעו ל-12,000, כמו במשחק הגמר לפני שנתיים מול מכבי ת"א בטדי.

 

דור כוכב חוגג (צילום: אורן אהרוני)
כוכב מול בני יהודה בגביע. הזדמנות בליגת העל(צילום: אורן אהרוני)

 

בינתיים, סיכמו בקבוצה שני שחקנים חדשים לקראת העונה הבאה - אורי צעדון (25) ודור כוכב (26) - שניהם מהפועל עפולה. צעדון ממשיך להתקדם לאחר שבעונה שעברה שיחק בעירוני טבריה מליגה א'. העונה הוא כבש שער אחד במדי הקבוצה. כוכב גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה והגיע לעפולה מרמת השרון.

 

אביו של ברק אברמוב, אשר אברמוב ז"ל, נפטר הבוקר לאחר מאבק במחלה קשה. בן 74 היה במותו.


פורסם לראשונה 30/04/2019 07:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים