שתף קטע נבחר

איביץ' מוכן להנפה: "משהו מיוחד"

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול מכבי נתניה (שבת, 18:00), בו יזכו הצהובים להניף את צלחת האליפות שלהם: "זה יקרה עבורי פעם ראשונה כמאמן בקבוצה בוגרת. אני מאמין שהרגעים הטובים האלה שייכים יותר לשחקנים"

בשעה טובה מכבי תל אביב תניף מחר (שבת, 18:00) את צלחת האליפות, כשתארח את מכבי נתניה. לקראת המשחק, ולדימיר איביץ' ושרן ייני דיברו במסיבת עיתונאים.

 

 

"אני מסכים שנתניה אחת הקבוצות הטובות בליגה, הם הראו את זה כל השנה, הם משחקים התקפי, אטרקטיבי וזה לא קל", אמר איביץ'. "בטוח שיש להם מאמנים טובים ושחקנים טובים והם ראויים לכבוד ובטוח שיהיה משחק קשה. אולי במשחקים האחרונים ניצחנו בתוצאה גבוהה אבל זה לא היה משחק קל. נצפה למשחק קשה, נצטרך להיות מרוכזים ועם גישה טובה וחיובית כדי לנצח במשחק".

 

ולדימיר איביץ' מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
איביץ'. הנה באה הצלחת(צילום: עוז מועלם)

 

על המצב בסגל אמר איביץ': "אנחנו בסיום העונה, יש שחקנים שפצועים זמן רב כמו אורוש ניקוליץ', אייל גולסה ודור מיכה. שאר השחקנים סובלים מדברים אחרים, חבלות וכו', אבל לא פציעות שריר".

 

על צלחת האליפות שיקבל הוסיף המאמן בין היתר: "זה משהו מיוחד. זה יקרה עבורי פעם ראשונה כמאמן בקבוצה בוגרת. אני מאמין שהרגעים הטובים האלה שייכים יותר לשחקנים. הם ראויים לזה ועבדו קשה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ולדימיר איביץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים